Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Muksut

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:28:48

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Sekö jolla on sininen mekko ja ruskeat hiukset? Se on Flying Wendy Skipper eli siis Leena Peter Panista. Kuuluu samaan sarjaan tuon takarivin keltasiipisen Helinän kanssa.  :wink:

kitecat

Jasmiina, juuri se! Kiitos, hää on tosi suloinen! Nyt metsästämään siis  :smiley:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Mikä on tuo oikeassa ylänurkassa oleva nukke vaaleanpuna-asuinen nukke?

Jasmiina2

Louhi: vaaleanpuna-asuinen tyllerö on MGA:n valmistaman 4 Ever Friends sarjan Brianee. Tuon sarjan nuket ovat tosi söpöjä kasvoiltaan  :hbeat: mutta kropat ovat tyhmän jäykkiä...ei minkäänlaista nivellystä.  :-\

Ivla

Pikkusiskojen ikiä ja kokoa koskevaan keskusteluun liittyen pari pientä vertailukuvaa  :photo:





Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Hurjan söpöjä muksukuvia täällä. :cuteyes: Jotenkin nuo lapset jäävät usein vähälle huomiolle, mutta nuo kuvat kyllä saavat innostumaan niistäkin. Ite oon vähän asetellut muksuille omaa "päiväkoti"-paikkaa mappihyllylle. :blush:

severus69

Stacie pyöräilemässä


Skipper ottaa auronkoa


Barbie and the Rockstars!

Ivla

Ihanan kesäinen ja kaunis Stacien pyöräilykuva! Olisi jo kesä  :D (Olen huomannut, että meillä on severus69:n kanssa ollut aika paljon samoja nukkeja lapsena, kuten juuri ko. Stacie ja Skipper)  ^^

Jasmiina2

Oi, mullakin oli tuo Skipper lapsena  :hbeat: On itseasiassa edelleen hyllyssä.

Jasmiina2

Kaveri voitti arpajaisista Picnic Shellyn ja antoi minulle. Sen kunniaksi piti laittaa picnic pystyyn  :mullon suklaata!:


Ninni-doll

Aw!  :hbeat: Onko tuo söpö tumma tyttö Chelsea?

Jasmiina2

Ai tuo liilassa asussa oleva? Se on So In Style sarjan pikkusiskoja, Zahara nimeltään  :cuteyes:

Ninni-doll

Oi!! Aivan ihanan suloinen! Nyt muistinkin, että siinä sarjassa on tuollaisia pikkuisiakin.

Ivla

On kyllä suloinen Zahara, pitäisi varmaan joskus joku tuollainen pikkuinen SIS hankkia  :D