Barbie "I Can Be" 2014, Finnish edition

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2014, 19:04:41

« edellinen - seuraava »

Alitsa

Minä et itse nähnyt ollenkaan omia kuviani? Näkyikö kuvista sekä kuva, että kuvateksti (joka spoilaa kyllä kaiken)?  :D
We Girls can do anything!

whitney

Alitsa, ei sinun kuviasi näy eikä edes kuvatekstiä  :whaddado:

Alice

Hauska ketju!

Ei näy Alitsan kuvia, mitenköhän laitoit ne?

Alitsa

Poistin sen viestin, kun en millään saanut kuvia näkyviin.  :whaddado: Katsoin vielä "Kaikki mättää"-ketjunkin siitä miten Flickrin uusilla asetuksilla lisätään kuvia. Ja kaikki  meni oikein (vaikka se onkin muuttunut hyvin monimutkaiseksi). Parin tunnin kuvien räpeltämisen jälkeen luovutin. Jatkan harjoituksia huomenna. Eli arvoitus tulee sitten.  :smiley:
We Girls can do anything!

Alitsa

No niin! Nyt opin uudelleen sen  minkä unohdin, joten tässä olisi vanha kunnon Casey esiintymässä minuna:



Virkaintoisesta ilmeestä piti ottaa lähikuva:



Minulla ei ole ammattiini liittyvää tavaraa oikeassa 1:12 mittakaavassa, joten kuvien tausta on oleellinen vihje ammattiini.  :smiley:
We Girls can do anything!

Milli

Kustantamossa töissä?

Kirjastovirkailija?
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ivla

Tuli tuo kirjastovirkailija myös mieleen. Tai toimittaja tai kirjallisuuskriitikko? Tai kirjailija?

Alice

Kirjallisuudentutkija? :D Tai kirjastotäti olisi munkin veikkaus.

Milo

#38
Kirjastovirkailija olis mun eka veikkaus. Tai kirjailija.
Ja oot ainakin Jane Austen fani  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alitsa

Kirjastonhoitaja olen (vaikka hitsit kun olisikin hienoa olla kustantaja tai kirjailija)! Hoitajan homma eroaa virkailijasta siinä, että olen yliopistokoulutettu ja minun tehtäviäni kirjastossa ovat lähinnä neuvonnassa.  Tällä hetkellä olen opiskelija, kun pitää se gradukin tehdä. Sinällään tuo kuva kyllä kuvaa nykyistäkin tilannetta: minun pitäisi kirjoittaa söpöllä läppärilläni gradua, mutta justiinsa ajattelin tempaista koko Austenin tuotannon (taas kerran) läpi. ::)

Siis kovan luokan Austen-fani on myös kyseessä!  :cuteyes:
We Girls can do anything!

Ninni-doll

Ompa ihania kuvia tänne jo tullut! Ihan unohdin koko ketjun, täytyypä ottaa joku pikaotos omastakin hommasta

Siama

Ihan mahtava ketju! :D Kivoja kuvia ja pitääpä ottaa osaa!!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

whitney

Söpöt kuvat Alitsalla! Ihanasti silmälasit ja läppäri samaa sävyä, PINKKIÄ, mitäpä muuta!  :cuteyes:

Alitsa

Lasit ja läppäri on nyysitty I Can Be Computer Ingeneerin setistä.  :smiley: Nyysitty siksi, että teknisesti ottaen olen ostanut nuken miehelleni lahjaksi. Minähän sillä kuitenkin leikin. :aplause:
We Girls can do anything!

Ninni-doll

Pahoittelut kämäisistä kuvista, väsäsin tällaiset pikakuvat nyt vaan tähän hätään  :D Eiköhän näistä saa selvän, mikä ammatti on kyseessä