Barbie "I Can Be" 2014, Finnish edition

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2014, 19:04:41

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Kaikkihan me tiedämme, että  :barbie: lla on ammatteja joka lähtöön, mutta onko  :barbie: tehnyt juuri sinun duuniasi? Mitä luulet, onko Mattel edes aikeissa tehdä oman ammattikuntasi edustajan?
Ei hätää, tehdään itse  :D
Elikkäs homman nimi on, että kaikki halukkaat voivat postata tähän ketjuun  :barbie: :n kunkin postaajan omassa ammatissa/ työssä/ elämäntilanteessa.
Kuvan voi toteuttaa hyvinkin yksinkertaisesti vain muutamalla viitteellisellä esineellä, asulla, taustakuvan tms. avulla tai halutessaan voi rakentaa isommankin dioraaman.
Kuvan alle voivat muut jäsenet sitten arvailla, mikä kenenkin fortsalaisen ammatti tai toimenkuva on.
Sovitaanko vielä, että seuraavaa kuvaa ei saa postata ennenkuin edellinen ammatti/ työ on arvattu. Jos joku ei halua tismalleen työtään paljastaa, niin kommentoi sitten vaan että "sinnepäin"tms., kun joku arvaa lähelle.
Nukke voi olla muukin kuin  :barbie:. Nuken ei myöskään tarvitse olla "mini-minä" vaan  mikä tahansa nukke käy, ammatti tai toimenkuva on siis pääasia.

Tässä ei kannata arkailla, vaan laittaa mielikuvitus liikkeelle, miten oman hommansa esittelee. Jos fortsalaisissa on aikuisviihteen ammattilaisia tai jos toimeen liittyy jotain muuta K-18 materiaalia, niin K-18 puolelle voi perustaa vastaavan ketjun ja postata kuvansa sinne. Kiva olisi, jos myös varsinaisen työelämän ulkopuolella olevat ( työttömät, opiskelijat, eläkeläiset, äitiyslomalaiset ym) postaisivat kuvan tämänhetkisestä elämäntilanteestaan. Saataisiin  :barbie: :n puuhat päivitettyä vuoden 2014 Suomeen!

Kyseessä ei ole kilpailu aikä mitään aikarajoja ole, tänne voi postata kuvansa kun siltä tuntuu, kunhan edellisen kuvan ammatti on arvattu.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

#1
Voiko siis samaan kuvaan laittaa sekä sen mikä on koulutukseltaan, että tämänhetkisen elämäntilanteen?

Koulutukseni tuoma ammatti kun on varmaankin "kiinnostavampi" kuin nykytilanteeni, noin diodraamankin kannalta, sekä arvuutella...
varsinkin kun moni taitaa jo tietää nykytilanteeni, niin olisi jotain haastettakin jäljellä rakentaa  ;)
sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

 :Look_Up: Juu, kyllä mun puolesta voi laittaa koulutuksensakin  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

Jee, värkkäilen jossain vaiheessa, ajatuksen tasolla on jo suunniteltua... ^^
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Hihii teen kuvan viikonloppuna.  Naurattaa jo valmiiksi

whitney

#5
Vautsi Täti Monika! Oon tässä muutamien kuukausien ajan ajatellut JUURI tämänlaisen ketjun perustamista jossa stailataan barbie omaan ammattiin, mutta en ole osannut sanoittaa sitä. Nyt tällainen ketju sitten on täällä, jipii!  :aplause:


edit. Vielä sellainen kysymys, että jotkut varmasti tietävät toisten foorumilaisten ammatit etukäteen, joten saavatko arvailuun osallistua vain he, jotka eivät tiedä?

DarkJedi


Täti Monika

#7
Lainaus käyttäjältä: whitney - helmikuu 28, 2014, 15:43:21
edit. Vielä sellainen kysymys, että jotkut varmasti tietävät toisten foorumilaisten ammatit etukäteen, joten saavatko arvailuun osallistua vain he, jotka eivät tiedä?
Mehän ei voida tietää että kuka tietää mitäkin kenestäkin, joten jätetään tää jokaisen omantunnon kysymykseksi  :smiley:
Tästä arvailusta ja muustakaan ei kannata stressata turhia  :cuteyes: Pääasia, että saadaan mukavia kuvia foorumille.

EDIT: Mielestäni toi arvuuttelu voi olla sellainen toissijainen juttu, "bonus", jota voi halutessaan käyttää. Voi myöskin postata kuvansa ja laittaa siihen suoraan duuninsa tyyliin:  :barbie: I can be......pankkivirkailija  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milli

#8
Eka kuva arvuutteluun!  :aplause:

:barbie: I Can Be...



Kyseessä on kaksoisisku - kuva koskee sekä tämänhetkistä elämäntilannettani että ammattiani. Arvaa kumpi vaan.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Milli

Lainaus käyttäjältä: Satumaa - maaliskuu 01, 2014, 18:18:59
Matkailualan koulutus ja Opiskelija?  :smiley:

Hyväksytään.  :aplause:
Teen gradua just ja matkailu on yksi sivuaineista!

Ammatti eli se, mihin pääaineena opiskelen vielä puuttuu, se näyttää työelämässä ihan samalta kuin kuvassa.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Onko pääaineena joku kieli ja työ kääntäjän työtä? Tai toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on toimittaja? =)

Milli

Lainaus käyttäjältä: whitney - maaliskuu 01, 2014, 18:29:41
Onko pääaineena joku kieli ja työ kääntäjän työtä? Tai toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on toimittaja? =)

Oikein!
Englanti on tosiaan pääaineena ja kääntäjähän miusta tulee.  :blush:

Seuraava kuva kehiin.  :cuteyes:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

#14
Minä olen tällä hetkellä täysipäiväinen opiskelija, mutta yhdeltä aikaisemmalta koulutukseltani
olen tämä:





Kokonainen kuvasarja työn monipuolisen sisällön vuoksi  :cuteyes: