Ketjureaktio

Aloittaja kitecat, joulukuu 04, 2012, 16:19:25

« edellinen - seuraava »

kitecat

Toinen kiva nukkekuvajuttu vanhalla foorumilla oli seuraavanlainen (en vaan millään muista millä nimellä se kulki, saa muuttaa otsikkoa jos muistuu mieleen), että joku (tässä tapauksessa minä) postasi kuvan ja jatkajan piti löytää kuvasta jotain mitä hänellä itsellään on (sama nukke, sama vaate jne) ja seuraava tekee saman tästä uudesta kuvasta. Tässä eka kuva (ja samalla eka kuvani tälle uudelle foorumille  :winning bid:



Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

#1

Sama Sharpayn pää  :peukku:

Täti Monika

Hyvä Kite että muistit tämän ja palautit  :hug: En itsekään muista ketjun alkuperäistä nimeä, mutta hällä väliä: tämä uusi nimi on hyvä ja kuvaava  :smiley:

Ja tässä oma panokseni, täältäkin löytyy jotain samaa kuin Jennijeen kuvassa....



"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#3
Täältä löytyy jotain samaa kuin Täti Monikan kuvasta, mutta pitää ehkä liikutella kuvaa, kun se on aika iso...





Toivottavasti ei ole liian vaikea kuva.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

myrva


Osuipas sopivasti, puin juuri samaisen topin tytsälle.  ^^



Alice

Apua, mä oon nyt kymmenen minsaa tuijotellut Täti Monikan ja Auroran kuvia enkä keksi mikä niissä on samaa  :Look_Up:

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Alice - joulukuu 04, 2012, 17:38:53
Apua, mä oon nyt kymmenen minsaa tuijotellut Täti Monikan ja Auroran kuvia enkä keksi mikä niissä on samaa  :Look_Up:

Et ole ainoa  :cuteno:
Life in plastic
It's fantastic!

myrva

Lainaus käyttäjältä: Adalia - joulukuu 04, 2012, 17:56:00
Lainaus käyttäjältä: Alice - joulukuu 04, 2012, 17:38:53
Apua, mä oon nyt kymmenen minsaa tuijotellut Täti Monikan ja Auroran kuvia enkä keksi mikä niissä on samaa  :Look_Up:

Et ole ainoa  :cuteno:


Tädillä oikea ylänurkka
Auroralla oikea alanurkka ;)

Tipitii

#8
Oliko se nukkejuna tai jotain sinnepäin .... se nimi ...



Ihan paakkelsi/suolainen jutska Myrvan kuvassa, tuli ihan nälkä  :D
Mikä se mahtaa olla?

Ihana valo ja tunnelma kuvassa myös  :hbeat:

... vai oliko sen nukkejuna se kun sai toivoa seuraavaksi jotain kuvaa... ei muista vanha rosessori ennää...  :gonna-cry:

Jennijee

Ehdottaisin kuvaketjulle nimeksi "Ketjureaktio". Kuvat jatkuvat nimittäin ketjureaktiomaisesti. Aina joku asia tai esine toistuu seuraavassa kuvassa. Mitä sanotte?  :idea:

HelloDolly

Kannatan, erittäin hyvä ja kuvaava nimi!  :peukku:

kitecat

nimiehdotus on kyl tosi hyvä, kannatetaan. Miepä muutan sen heti. Miul ei oo moden oikeuksia, mut voisko joku muuttaa noiden vastausten otsikot?
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Marianne

#12
Ei kai vastausten otsikkoja tarvii muuttaa? Nyt kun tähän postaa lisää, niin tulee se oikea otsikko joka näkyy sitten tuolla 'recent posts' -valikossa.  Entinen otsikko painuu pian unholaan.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kitecat

Totta, Aurora, niinhän se tosiaan tekee.  :smiley:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

avotuli

Mutta täähän on hyvä nimi... minusta. Selkee. Koska vanhoja oli kaksi erilaista, tällane jatkumo ja sit se toivomusketju.

Hirvee tonkiminen ihanista kuvista ja hiukan häirii kun ei löydä!  :whaddado:
Kauppiaasta keräilijäksi taas