Kansainvälistä

Aloittaja Satumaa, syyskuu 05, 2013, 00:17:09

« edellinen - seuraava »

whitney

Voi ihania, tuo norjalainen menisi kyllä myös ihan suomalaisesta, eloveena tyttö :)

Letizia

Onpa tuolla norjalaisella kaunis mekkokangas - en ole tainnut sitä ennen näin lähietäisyydeltä nähdäkään. Pidän myös noista hopeakoristeista, sopivat kauniisti väreihin. Norjalaisista perinneasuista en tiedä mitään, mutta varmaan ne siihen sitten kuuluvat. :)

Jasmiina2

Tässä kiinalainen kevään jumalatar. Nuken on tehnyt Dakota's Song.




HelloDolly

Onpas upea jumalatar, asu ja päähinekin tosi hienot!  :Look_Up:

Satumaa

#19
Kirppikseltä eurolla löytyneen matkamuistonuken päältä riivitty asu.



(Jos haluaa helpommin vaihdeltavan mallin, jotain kiinnikkeitä kannattaisi laittaa... ja ompeleita voisi siistiä, mutta eipä tuo nytkään pahannäköinen ole. Niitin jälkiä näkynee jossain kun niillä oli napsuteltu kiinni, olihan purkamista  :blaah: )

Sukkahousut katkaisin sukiksi, ja hameen helma ei tule alas asti, koska matkamuistonukke oli lyhyempi. Mutta nätti on helma tuossakin pituudessa.
Kengät on Barbien tai muun vastaavan muotinuken, matkamuiston kengät olivat liian isot, menevät stardollille tai muulle isommalle jalalle, ehkä lättäjalalle...

Oranssi ei oo mulle mieluinen väri, mutta tuohon asuun ja nukeille se sopii. Tuo oli joku Kreikan suunnalta oleva, päähineessäkin näkyy tuo "juokseva koira"-kuviointi. Olisko ollut joku saari sieltä, Kos tms.
Kiva lisä kansainvälisten kokoelmaani  ^^
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Oi, ihana! Tuollainen pitäisi saada Exotic partyihin. Oon monesti Fidassa katsonut noita nukkeja ja mulla olikin niitä 90-luvulla, keräsin silloin kansainvälisiä koristenukkeja

Täti Monika

Onpa kaunis asu! Oranssi on mun lempiväri ja sitä tuntuu nukenvaatteissa olevan harvoin- siispä mun silmää toi asu kyllä miellyttää suurestikin  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Hieno asu ja yllättävän sopivan kokoinenkin Barbielle  :cuteyes:

Louhi

#23
Aivan ihana kreikkalaisbarbie! Minäkin ostin jonkun Kreikka-nuken kirppikseltä ja otin siltä vaatteet talteen sitä myöhempää käyttöä varten.

Minulla oli aikoinaan hirveästi matkamuistonukkeja jostain 70-luvun alusta alkaen 90-luvulle saakka. Ne olivat vanhempien matkoilta tuomia tai itse rantalomilta ostettuja. Yhdellä puolalaisella nukella oli juuri samantyyppinen päähärpäke kuin tuolla Puola-barbiella.

Voi että minua harmittaa se, ettei niitä nukkeja ole enää tallessa, ne olivat osa tosi hienoja!!! Osan laitoin itse teininä roskiin ja loput menivät vanhempien toimesta todennäköisesti roskiin, koska niitä ei ole enää aitasta mistään laatikosta löytynyt. Vanhemmat teettivät 2000-luvun alussa ison remontin, jossa vaihdettiin kaikkien huoneiden sisustukset ja muut ja nukeilla ei ollut enää paikkaa, joten ne varmasti hävitettiin.

whitney

Wow, onpas ihana asu Satumaan nukella ja miten sattuikin olemaan juuri barbielle sopiva! Kyllä noissa hepeneissäkelpaa.

Louhi

Tässä minun kansainvälinen hylly. Vielä olisi se Hispanic Barbie, mutta se on vanhojen hyllyssä. Tätä hyllyä haluan laajentaa.



Chinese Empress, Princess of England (Haaparannasta) ja Jamaican Barbie.

Jasmiina2

Jamaica Barbie on söpö. On tullut silloin tällöin katseltua, kun mulla on Jamaikalla kummityttö ja parin vuoden päästä pitäisi ostaa tytsylle oma Jamaica Barbie  :smiley:

myrva


Ninni-doll

 :Look_Up: Barbie in India on ihana, itsekin kerään tätä sarjaa

Louhi

Tässä lisää kansainvälistä: AA-nukkeni Sparkle Beach Christie ja FF Desiree.