Kansainvälistä

Aloittaja Satumaa, syyskuu 05, 2013, 00:17:09

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Jos täällä on jo joku tällainen ketju, voi siirtää sinne.

Pyysin miestäni kuvaamaan täältä ostamani Chinese Empire-asun. Tässä Fashionista Raquelle- hybridin yllä:

sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2


Milli

Onpa tuo Raquelle nätti!  :hbeat: Ja upean ylväs asussaan.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jasmiina2

Kansainvälistä kokkausta. Vaihto-opiskelijat Tia Chilestä, Miko ja Hanajima Japanista sekä Mei Kiinasta kyllästyivät suomalaiseen ruokaan. Tytöt lähtivät torille ja päättivät järjestää kokkausillan. Ruokalistalla on kiinalaisia sieniä, täytettyjä paprikoita japanilaisella munakoisotäytteellä, japanilaista omena/chili/pekoni/lychee salaattia ja jälkiruuaksi chileläisiä kaneli/pähkinä patukoita.  :dance-to-the-groooowe:


Satumaa

Oi, mikäs tytskä tuo tuolla oikealla takana (Hanajimako?) on? Joku Benetton?  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

HelloDolly


Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Joo Osakahan se siellä  :peukku:

Satumaa

Blondi espanjatar  :D



Eksotiikkaa



Hybridi-italiattarena Tokkiksen roottaama ihana punapää



sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Onpa Satumaan huushollissa monta kansallisuutta edustettuna  :D Meidän kokoelma ei taida olla ihan noin kansainvälinen, mutta tässä uusin espanjatar, joka liittyi kööriin viime viikolla.


Letizia

Tämä espanjatar on kyllä ihastuttava. Upea löytö! Tuo nukke on suosikkini kaikista espanjalaisbarbeista, ja löytyy myös minulta hyllystä. :) Värit ovat niin hyvät ja väkevät.

HelloDolly

On kyllä ihana tuo espanjatar, hieno löytö kertakaikkiaan!  :cuteyes:

Mä oon onnistunu missaamaan täysin tuon kyseisen espanjattaren, vaikka monesti tulee kahlattua läpi  :barbie: kirjoja ja nettiä... :blush:

Satumaa

Asu on tästä setistä:

http://www.ebay.com/itm/Tales-of-the-Arabian-Nights-Barbie-Giftset-Magic-Mystery-Collection-NIB-/310362644023?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48430e1e37

Nukke taisi olla joku Rantabarbie-sarjan (Cali Girl?)Kayla/Lea... tai FF, en oikein muista enkä juuri löytänyt tietoa...

Oon vähän miettinyt asun myymistä, mutten ole vielä osannut päättää...  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Uusimmat tulokkaani:

Puola, Norja ja Peru









sometimes being invisible has it's advantage

minnastardust

Mahtavia lisäyksiä sulla on tullut kokoelmaan! :palvoo: