Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

whitney

Aww Adalia tuo sinun kaappikellosi on edelleen niin upea! Harmi että barbeillani ei ole vieläkään taloa jota sisustaa....

Adalia

Villa Roosin olohuoneen sisustus meni taas uusiksi :D Huutonetissä oli ihanat nostalgiset kasarisohva ja nojatuoli.  ^^



Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Ihanat värit!  :aplause: Sinulla on nukketalon sisustus niin herkkää ja suloista, tuo tapetti on edelleen ihan suosikkini.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 30, 2013, 23:17:22
Ihanat värit!  :aplause: Sinulla on nukketalon sisustus niin herkkää ja suloista, tuo tapetti on edelleen ihan suosikkini.

Kiitos! Talo oli itse asiassa tapetoitu ja maalattu valmiiksi - se on virolaista tuotantoa. Löytyi kirpulta. Myös mööpeleitä on tuohon myynnissä, ja taloja, ainakin kauppakeskus Rocca al Maren lelukaupassa :D
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Tuo sohvakalusto on kuin tehty Villa Roosiin!  :peukku:
If it makes you happy...

Milia C

Jee, roomboksin tapetit on ny kaikki hankittu. Pääsee viikonloppuna sitä askartelemaan.
:aplause: :aplause: :aplause: vasta kun on tapetoitu niin taidan tilata keittiötarvikkeet.
En tiedä toteutuuko sitten käytännössä se millaisena kuvittelen siitä tulevan.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Nyt mulla on "Wisteria Lane" eli  :barbie:talot vierekkäin   ^^

Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

 :Look_Up: Kivalta näyttää  :smiley: Molemmissa taloissa näyttää olevan kaikenlaista meneillään.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

Tässä tarkastelin että mitäs kaikkea sielä wisteria lanella oikein onkaan mutta sitten iskin silmät piha näkymään. Onko sielä lehtipuissa jo noin isoja "hiirenkorvia"?! Vai havupuitako ovat kaikki. Täälä ei pahemmin vielä vihreetä näy nimittäin.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - toukokuu 04, 2014, 22:54:28
Tässä tarkastelin että mitäs kaikkea sielä wisteria lanella oikein onkaan mutta sitten iskin silmät piha näkymään. Onko sielä lehtipuissa jo noin isoja "hiirenkorvia"?! Vai havupuitako ovat kaikki. Täälä ei pahemmin vielä vihreetä näy nimittäin.

Juu, on koivussa jo isot hiirenkorvat - taustalla näkyy myös havupuitakin.
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Voi ihanuus. Toisessatalossa oikein kattoterassikin. Toinen on ihastttavan hempeän sävyinen, kuten Witseria Lanella kuuluukin :) Onko siellä teidän Wisteria Lanella samanalaisia synkkiä salaisuuksia kauniin julkisiuvn takana, kuin esikuvallaan? :)

Täti Monika

Mulla kuvausdraivi jatkuu  :D ::)
Siistin nukketaloa ja panin merkille kuinka kauniisti kevätillan matalalta tuleva valo valaisee huoneita. Pakko oli hakea kamera ja napata kuva.

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milia C

Voi että taas miten realistinen, ihana ja lämmin koti.  :hbeat:
Huolella ja rakkaudella rakennettu.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Täti Monika

Kiitos Milia  :hug:
Tässä vielä vanha emännänkaappi, täytettynä astioilla- ihan niinkuin mun omakin vastaava kaappi  :D Nyt ei ollut mielikuvitusta keksiä muuta sisältöä.



Anekdoottina vielä: kun mulla on itselläni tuollainen kaappi ihmiskoossa ( Isot vs pienet ketjussa kuva) niin sain aikoinaan sen kaapin ilmaiseksi yhdestä maalaistalosta. Olivat tyhjentämässä autotallista rojuja ja veivät kahta tällaista kaappia poltettavaksi juhannuskokkoon  :neurotic: Kysyin voisinko ostaa toisen niin halusivat antaa molemmat, ehdottomasti mitään en saanut maksaa. Kun en tarvinnut kuin yhtä niin toinen vissiin sitten päätyi sinne kokkoon  :gonna-cry: Se munkin oma oli ollut maali ym. työkalujen säilytyskaappina ja aika ruovissa kunnossa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina