Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

:Look_Up: Wau, miten hienot löydöt, erityisesti tykkään tosi paljon tuosta mekosta. :palvoo:

En muista nähneeni mitään noista vaatteista aikaisemmin. Arvaan, että ovat tosiaan jonkun muun kuin Barbie-nuken. Kaikki näyttävät ainakin mun mielestä tosi laadukkailta. :peukku:

Adalmina

Wau! Toi mekko oli kyllä kiva löytö!  :aplause: ja tietysti muutkin  :D

kitecat

Ei ole tuo Louhin löytämä mekko käsityötä. Mullon samanlainen, ainaki ollu. En tosin tiiä onko jotain sarjaa, mutta käsityö se ei ole.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Sunako

Tää ei liity barbeihin mutta ajattelin raportoida kun muistelisin että täällä on myös poninkerääjiä: Tampereella Lielahdessa Jonnan kirppiksellä on parikin pöytää joissa on paljon My Little Ponyja. Tai sen tyyppisiä, en tunne niitä niin että tietäisin minkä valmistajan ne on. Sinne vaan  :D

whitney

Louhilla upeat löydöt  :aplause:ihana kansallispuku.

Clairis



Kirppiksellä vastaantulleita tytteleitä. Enhän voinut niitä sinne jättää, vaan nappasin mukaan ajatellen "jatkojalostusta". Eli muokattavaksihan näitä hankin. Steffiltä ajattelin jatkojalostukseen pelkkää päätä, mutta vielä en ole tutkinut tarkemmin, voiko sitä liittää muiden valmistajien vartaloihin... Hiukset olivat aivan kaameassa sotkussa. Nyt pestynä ja uudelleen kiharrettuna. Vähän piti latvasta napsaista. Lyhyt neitokainen on kokenut jo edellisellä omistajalla hiusten lyhennystä. Hän odottelee uutta elämää myöhemmässä vaiheessa. Ja sitten on tuo Ana (sellaiseksi tämän tunnistin). Leikityssä kunnossa, niskasta pieni hiustupsu lyhennetty, peukalo hiukan vääntynyt, muttei poikki. Muuten kunnossa. Kaiken lisäksi vain pientä korjausta vaativat vaatteet mukana. Valkoinen hame ja jakku, punainen trikoopaita ja tennarit. Kun en näitä liiemmin keräile, pohdinkin, että lähteekö Ana vaatteiden korjauksen jälkeen uudelleen kiertoon? No, aika näyttää. Kivat tytöt kuitenkin, eikö?

Louhi

#1536
Ei varsinaisesti kirppislöytö, mutta antiikkimessuilla tein hyvät Basiron-kaupat. Ostin vintage Barbien korvavihreällä punaisessa skottiruudullisessa kantolaukussa ja vaatteita tuli myös mukaan. 50 euroa koko höskä.




Louhi

Nyt löytyi takkiostoksilla MtM-jalkapalloilija 5€. Kyllä kannatti :dance-to-the-groooowe:

Aliisa

Louhi: No huh, miten hienot löydöt, onnittelut!! :aplause: Tuo vintage Barbie vaatteineen ja sitten vielä noin edullinen MtM. Onko MtM -nukeista nyt tarjous jossain kaupassa vai oliko vaan yhden kaupan erikoistarjous?

Louhi

MtM oli siis kirppikseltä, kuten kaikki minun takitkin.   :cuteyes:

Louhi

En ole löytänyt mitään ostettavaa kirppiksiltä yli vuoteen. Lähinnä olen ostellut vain lastenvaatteita. Nyt tuli löytö! Löytyi 6 eurolla Daisyn Archie, jolla täplät, häntä ja harja ja vain vähän likaa ja kulumaa  :aplause:. Omani laitoin aikoinaan kirpputorin ilmaiskoriin, kun oli kellastunut pilalle ja menettänyt häntänsä.

Puppeteer

Minun viimeiset löytöni ovat Esmeralda ja Actionman. Esmeraldan piti päästä kameran eteen jo ennen joulua, mutta plääh, ei siitä mitään tullut. Ukkeli odottaa vaatteita ja pääsee sitten osaksi tarinaa.

Louhi

Nyt taas löytyi! Ei ollut tarkoitus edes mennä, kun suunnitelmat muuttuivat. No kyllä kannatti. 1983 Safari Barbie omalla haalarilla 6€. Jalat ja tukka rasvaiset ja likaiset, muuten ei mitään. Sitten oli 1,8€ tummahiuksinen jättitakkutukkainen Matilda ja toinen saman kokoluokan kasarinukke. Se on onttoa muovia, tummat hiukset, Hongkong ja BLUE-BOX lukee selässä. Eräässä valokuvassa minulla on samantapainen nukke vuonna 1985.

Louhi

No nyt taas löytyi Iisalmen reissulta kaikkea. Eräässä kirppispöydässä oli 4,5 euron tämän vuosituhannen barbeja ja ne vanhat oli hinnoiteltu minulle 1,5 - 2 euroa. Kiitos tästä  :deal: Mukana tuli joku ontto kasarimuotinukke ilman mitään tunnuksia, mutta laitan sen kiertoon. Löytyi höttötukkainen Pearl Beach Barbie muuten hyväkuntoisena ja omilla korviksillaan ja joku ysärinivelletty, jolla on lattajalat mutta taipumattomat koukkukädet. Tällaista yhdistelmää en ole ennen nähnytkään. Tukka oli leikattu pois ja kasvot olivat niin perus, etten mistään tunnistussivultakaan löytänyt  :eieieiei:.

Ivla

Ihan mahtavat löydöt!!! Onneksi olkoon! Voisiko koukkukäsiysäri olla Dance Moves Barbie? Meillä oli lapsena sarjan Midge, jolla juurikin kiinteän koukut kädet ja nivellytyt lattajalat  :cuteyes: