Integrity Toysin nettisivu, diilerit ja W Club

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 11:11:59

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Onko  jotain linkkiä että muutkin kuin jäsenet pääsee katsomaan uutukaiset?  :blush:

Milia C

#151
 :Look_Up: Flickeriin varmaan tulee jossain vaiheessa mutta ei saa jakaa ennen tiistai keskipäivää eli meillä joskus tiistai-iltana.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Oikeastaan niistä ei saisi edes puhua W Clubin ulkopuolella ennen huomisiltaa.  :D Mutta joo, Flickriin tulee sitten kuvia, ja luulisin, että niitä ilmestyy diilereidenkin sivuille huomenna.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Tuolla niitä nyt on: http://www.couturedolls.com/Fashion-Royalty-2016-Collection


Osa varmaan myy loppuun aika nopeasti. Nyt ilmestyi siis vain kuusi FR-nukkea jotka voi diilereiltä tilata. Agnes ilmestyi event-nukkena, eli on tarjolla vain klubilaisille. MLP-nuket sekä pari 16-tuumaista tulee myyntiin suoraan Integrityltä syksymmällä, ja klubilaiset saa niihinkin etuoikeuden. Yksi Veronique on lisäksi tulossa lottonukkena.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalmina

Oi! Dasha oli ykkönen!  :hbeat:  ...enkä Elysestäkään kieltäytyisi  :D
.....mitä se tarrasilmä muuten meinaa näitten kans?  ::)

ShoeCat

Voe voe... Natalia loppuunmyyty joka paikassa  :cuteno: Aina mä oon myöhäisheränneenä matkassa  :D No, lompakko kiittää  :chuckle:

ShoeCat

Lainaus käyttäjältä: ShoeCat - elokuu 16, 2016, 23:30:48
Voe voe... Natalia loppuunmyyty joka paikassa  :cuteno: Aina mä oon myöhäisheränneenä matkassa  :D No, lompakko kiittää  :chuckle:

Eikun löytyipäs vielä!  ^^ Ei lompakko kiitäkään  :peukku: :blush:

Alice

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - elokuu 16, 2016, 22:32:37
Oi! Dasha oli ykkönen!  :hbeat:  ...enkä Elysestäkään kieltäytyisi  :D
.....mitä se tarrasilmä muuten meinaa näitten kans?  ::)

Joillakin uusista nukeista on ja tulee ilmeisesti jatkossakin olemaan maalattujen silmien sijaan tarrasilmät, eye decals niitä taidettiin enkuksi kutsua. Eikös barbeilla ole myös sellaiset? W clubissa noista tarroista nousi pieni kuohunta. En kyllä itsekään ajatuksen tasolla tykkää ideasta, mutta kehitys kehittyy jne...

Marianne

#158
Mulla on jo kaksi ekaa tarrasilmäistä, se kyborgi-Dasha ja Take Me On Vanessa. En tykkää kun silmissä näkyy pikselit, ja lisäksi Vanessan vasemman iiriksen alareunasta puuttuu pala.  :blaah: Ostan silti näitä tarrasilmäisiä, ne vaan saa multa uudet, maalatut silmät.  :tongue:

Tosin siitä kyborgista sain hyvän yksilön. Se tarvitsee ainoastaan vähän lisää rajausta alaluomiin, ja sille sopii ne pikselitkin, koska teen siitä robotin nukketarinaani. Sillä ei ole sentään vinoja silmiä, mitkä on monen muun Dashalla.


Tässä Vanessa:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Aliyah82

Mitäs uutta tähän aiheeseen kuuluu? Onko edelleen "tarrasilmäisiä" nukkeja tuotannossa?

Mietin tuota Integrityn W-clubiin liittymistä, seuraavan kerran näytti lukevan että uusi liittyminen olisi joskus tammikuussa?

Aliyah82

Onko kukaan tuolla W-clubin puolella tai muuallakaan kuullut Factory rejects nukeista? Olen tässä aikani seuraillut ebayssa kiinasta myyntiin tuotuja "Blankeja" integrity nukkejen naamoja, mutta nyt on tullut jo ammattimaisesti maalailtujakin nukkeja. Joku Flickerin puolella puhui tuolla termillä nukeista, mietin vain että onko mahdollista että joku päivä nämä kyseiset nuket sekoittuu aitojen tehdasnukkejen kanssa?

Milo

Pitkästä aikaa ehdin tänne foorumille. Mietiskelen tässä juuri että pitäisikö ottaa toi W-Clubin jäsenyys tälle vuodelle. Onko kellään hajua millaisia nukkeja olisi tulossa tänä vuonna, että kannattaako jäsenyys? Viime vuonna en uusinut jäsenyyttä eikä hirveesti harmittanut, ei oikein ollut sellasia mitä olisin halunnukaan.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Marianne

#163
Poppy ainakin on vissiin Kate Spaden inspiroima tänä vuonna. Muista en osaa sanoa, mutta upgrade-nuket on yleensä sen tyylisiä, mitä tulevana vuonna on tulossa. Näyttää siltä, että vanhat sapluunat on taas käytössä kasvomaaleille, kuten tehtiin viime vuonna. Mä ainakin tykkäsin kovasti viime vuoden FR- ja NuFace-mallistoista, joten oletan, että tänäkin vuonna tykkään. Poppy ei ollut viime vuonna makuuni ollenkaan, mutta tänä vuonna sekin saattaa muuttua. Hommet on kai viimeinkin tulossa takaisin tänä vuonna, koska uusi kroppa on valmis, ja se tulee sitten vanhan ohelle, ei tilalle. Kyllä kannattaa liittyä vähintään perusjäsenyydellä. Vielä on neljä päivää aikaa.  ;)


Aliyah82: Ne tehtaan hylkäämät päät - siis nimenomaan päät - on aina kaljuja ja yleensä kasvottomiakin. Lisäksi niissä saattaa olla tussin merkkejä keskellä naamaa. Tuskinpa siis on vaaraa, että joku pitää niitä sellaisina aitoina nukkeina, jotka Integrity on tarkoituksella laskenut liikkeelle. Ne on joidenkin tehdastyöntekijöiden tapa vetää välistä. Sain yhden pään ilmaiseksi, enkä tiedä mitä sillä tekisin. Laatu ei vakuuta.  :eieieiei:

Voitko laittaa linkin niihin ammattimaisesti maalattuihin tehdashylkyihin?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Mä taidan liittyä taas tänä vuonna tauon jälkeen W Clubiin. Rayna näytti niin kivalta, että tilaan varmaan sen ja mulla ei ole yhtään Raynaa vielä, joten senkin puolesta hyvä valinta  :smiley:  Kävin myös lukemassa Terri Goldin ja muitakin muotinukkeblogeja, jotta olen taas ajantasalla siitä, mitä Integrity-maailmassa ja W clubissa on tapahtunut :D