Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Pullip

Aloittaja Alice, marraskuu 26, 2012, 19:43:13

« edellinen - seuraava »

ShoeCat

Pullip -foorumille ei ilmeisesti kovin nopealla aikataululla pääse kirjautuneeksi jäseneksi. Yli kuukausi sitten laitoin "hakemuksen" eikä vielä ole tullut vahvistusta... ::)  :whaddado:

Hunajasieni

Pari viikkoa meillä on yleensä ollut se aika mitä menee, mutta näitä hoitava admini on ollut lomalla/reissussa ja muuttanut kaupan päälle. Paria päivää vaille kuukausi näemmä kohta on siitä kun olet rekannut, pahoittelut viivästyksestä! Kävin nyt tarkastamassa sinun rekisteröitymisen niin jospa alkaa pelittää. :wink:
(Jos et saanut viestiä niin tarkista roskapostisi!)
Botteja on kans tullut normia enempi, niin pitänee katsoa joku lisävarmistus päälle, vähentää meidän työtaakkaa sitten... :naamakämmen:

Puppeteerin tyttö on niin upeana siellä! :hbeat: Adalminan yksisarvishaalarit on kans tosi hieno!  :cuteyes:

Aliyah82

#242
Miekin jonottelen Pullip foorumille pääsyä, sen aikaa korvikkeina on toimineet fb-ryhmä ja Flickr.

Oma nukkeni saapui minulle kaksi päivää sitten :smiley: En tiedä millainen muilla on järjestys Pullippien ostossa, mutta mie ostin omakseni ensin Dalin. Pullip houkuttaa monipuolisemman silmämekanisminsa vuoksi, mutta Dal toimikoon nyt esikoisena ja "vauvana" hetken aikaa :hbeat: Tuo pieni mutrusuu on niin ihana etten ole vielä raaskinut pakkauksestaan ottaa, nimenkin kanssa kamppailen. Mutta ihastunut olen.

Uusi kroppakin on jo valmiiksi tilattu, koska veikkaan että stock kroppa ei miun vauhdissa kestä. Mietin tässä että peruukki varmaan lähtee jossain vaiheessa vaihtoon, minkälaista suosittelisitte Dalille? Mikä noiden stockien koko on, kun jotkut suosittelee 8-9 kokoa, jotkut 9-10, vai miten se olikaan...?

Puppeteer

Itse olen käyttänyt Daleillani sekä 9-10, että 8-9. Riippuu paljon peruukin mallista ja siitä haluaako korvien jäävän näkyviin vai ei. Itse vedän korvien ja silmätapin yli, jolloin koko ei niin ole haitannut. Kai se enempi on makuasia?

Ja vartalosta, itsellä kaikilla Daleilla on stock-kropat ja toki ne ovat lötkistyneet, mutta kaikki ovat vielä ehjinä kestäneet menossa mukana. Jos epäilet, ettei omasi kroppa kestä, niin suosittelen kuitenkin käyttämään sen alkuperäisen kehon rikki/huonoon kuntoon, ennen kuin vaihdat. Minkä vartalon olet sille ostanut?

Aliyah82

Ostin Dalille Obitsun ja ihan jo senkin takia että mtm kropissa olen tottunut monipuoliseen liikkuvuuteen. Katselin netissä että Dalille kannattaa vaihtaa vain kädet ja alakroppa niin ei tule keikkupäätä.

Eilen nappasin nuken ulos boksistaan ja otin jo ensimmäiset kuvat. Ranteet on stock kropassa niin pienet ja ohuet että saa pelätä että napsahtaako poikki.

Kunhan rahatilanne paranee niin ostan sitten paremman peruukin, tuo stock on niin ohut luiru ja tiputtaa hiuksia vaikka vaan hengittäisi nukkea päin.

avotuli

Mä nyt änkeen mainostamaan, kun meillä on pari Pullipia ja yksi TaeYang, joilla on yksinomaan Moniquen peruukkeja käytössä. Pullipille menee nätisti 8-9 kun vetää silmien tappien yli, tapit toimii pehmeän peruukkiverkon läpikin, ei tarvitse liimata. Eivätkä ole edes älyttömän kalliita, ollakseen tilaustavaraa ja todella pehmeää ja ihanaa tuo synteettinen mohair...




(Kerään taas seuraavaa Moniquen tilausta, aviksenpaja ät gmail.com)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

TaeYang lähti tänään ulkoilemaan koiran kanssa.




Puppeteer

Ihanat kaksi kuvaa! Mutta onko mennyt Dalit ja Taeyangit sekaisin, vai onko Dalilla ovelasti tuollainen nimi? :D

Adalmina

TaeYangin koira on tainnut olla innoissaan hiekkakasasta  :D

Nyt ollaan likan kanssa tehty muutamat yhteiskuvaukset  :hbeat:

Tytöt ovat lähteneet vähän retkelle Vespalla ja kuinkas kävikään  :shock:
Käärme yllätti! Saa nähdä mihin päätyivät käärmeen pelotellessa...

Kata ja Alexa (tyttären punapää)

No huh! Eivät ajaneet nokkospuskaan vaan päätyivät Kaurajärvelle uimaan.



Tänään oli vuorossa kalastusta Millan ja Tiphionan kanssa. Tiphiona (blondi) on tyttären.

Jasmiina2

Puppeteer, joo taitaa itse asiassa ollakin Dal tuo nukke. Myytiin ilman pakkausta enkä näitä niin hyvin tunne niin enpä tajunnut että kyseessä onkin Dal. Nyt pitänee keksiä tyypille uusi nimi.  :D

Adalminan nukeilla on ihanat uimapatjat ja renkaat.  ^^

Puppeteer

Joo, sellaista sattuu, varsinkin jos et näihin niin ole perehtynyt. Tyttösi näyttää Dal Monomonolta. Peruukin perusteella siis, en näe meikkiä tarpeeksi tarkkaan, jotta varma voisi olla ja peruukkihan saattaa olla vaihdettu.

Hienoja kuvia Adalmiinalla! Varsinkin rantakuvat olivat aivan mahtavia.

Puppeteer


Kaksi söpöistä Dalia, vasemmanpuoleinen saapui tänään!  :aplause:

Alice

On kyllä söpöjä ^  :cuteyes: Onnittelut uudesta nukesta  :smiley:

Seija V

Sesonkikuvien päivittelykohtaus  :photo:


Taeyang Arashi


Dal Jolie


Dal Maretti

Seija V

Vaihdetaas tähänkin ketjuun sesonkiin paremmin sopiva vuodenaika!



Pullip Anthy Himemiya



Pullip Utena Tendo