Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Just samaa väritystä mäkin ajattelin!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

sartsavaan

Pistetäänkö joku pvm-deadline, johon mennessä voi ilmoittautua mukaan? Eli jos kaksin laitetaan tilaus, se on 14eur per naama. Ja pyytää silloin ne sanat sinne reunoihin, niin tuleepi symmetriset puolikkaat, jos se vaan onnistuu...

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee

Rakastuin mekkoon ja nukkeen :faint:

Tee ihmeessä Vivi lisää vaatteita. Ihanaa katsella mitä milloinkin syntyy!

Joo se Eevan kangas on sellaista joka haluaa pysyä ryhdikkäänä ja se oli tosiaan paksua saumanvaroissa. Osta Mini-iron jossei siul viel oo! Silittämällä saa vähän painettua saumanvaroja litteemmäks :peukku:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

sartsavaan


avotuli

Minisilitysrauta: honkkarissa oli 10e strassirauta jossa setissämyös minirauta.
Sähkötyökaluhyllyssä. Pinkki laatikko.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jennijee

Millanen lämmönsäätö siin HongKongin omas on? Ei oo paljo hinnalla pilattu.

sartsavaan

Kiitos vinkistä avotuli, nakitin heti velipojan ettiin mulle semmosen, se kun asuu paikallisen honkkarin lähistöllä  :smiley:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - maaliskuu 20, 2014, 11:57:54
Millanen lämmönsäätö siin HongKongin omas on? Ei oo paljo hinnalla pilattu.

Ei säätöä. Halpiainen. En ole ehtiny saada pistorasiaan vielä...
Ei sit varmaa tietoa onko niitä enää...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Aivan ihana mekko ja miten kaunis NUKKE!  :shock: Ootko itse meikannut tuota vai onko silmämeikki alkuaankin tuollainen?

whitney

Olipas alkuaan poikamainen tyyli, ihan kuin olisi eri nukke. Mielestäni paljon enemmän edukseen ja kuin herännyt henkiin tuossa sinun naisellisessa stailauksessa  :cuteyes:

Letizia

Kaunis mekko, Vivi! Tykkään kovasti väriyhdistelmästä, vyö raikastaa tumman puvun.

Jennijee

Avotulelle lahjaksi tehty mekko Tokkiksen hatun ja laukun kera. Ole hyvä Avis :hug:


avotuli

Avis kiittää ja kumartaa täälläkin, on se ihana! Mielettömän hienoa käsityötä ovat!

:joukkohali: sitäpaitsi, kiitos kaikille, sillä en mä yksin niitä messuja tee!  :joukkohali:
Kauppiaasta keräilijäksi taas