Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Monster High

Aloittaja Marianne, marraskuu 26, 2012, 16:07:08

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Ihania kuvia Freyr! Mukavaa nähdä Treesasta ja pikkukeijuista ryhmäkuvaa, minä en ole laiskuuttani saanut mitään aikaiseksi..  ::)

Puppeteer


Yksi aurinkoinen Sirena!

Miiuli

Olen tässä ihmetellyt, että minne kaikki MH nuket ovat kadonneet kaupoista, paikallisessa cittarissakin vaan lähinnä basiceja ja niitä en halua koska ovat tönkköjä, yksi draculaura  mulla basicina on. Onnekseni löysin kuitenkin suosikkini Rochellen nivelöitynä.

Freyr

Vähän huolestuttavaa on maailmanlaajuisestikkin, mutta sen jälkeen kun tämä uusi maahantuoja otti nuorat kässiin, nukketilanne yleisestikkin on mennyt ihan kauheaksi.  Ei tule juuri edes barbeja uusia, ja kun tulee ni yksi kaksi uudenlaista ja kun kysyy että tulisiko joku tietty ni vastaus on aina "ei ole suomessa kysyntää".
Hieman tuntuu, että tämä joka Norstarilta otti ohjat, ei ymmärrä lelujen kysynnästä mitään,
Koska kysyntää on, koska niinkin iso kaupunki kuin Tampere, tiedän monta keräilijää ja perheellistä joiden lapset tykkää nukeista ja Monster High:sta, ongelma vaan on se, että hinnat on suomessa niin järkyttävät, että järkevät suomalaiset tilaavat netistä halvemmalla.

Esimerkkinä voi antaa, että Treesa maksaa täällä sen 60e  tienoilla jossen väärin muista,  USA:ssa se oli puolet halvempi.  USA:sta myös odottamassa kaksi 2-packia itsellä,  Scream & Sugar  Nefera & Amanita setti,  maksoi jonkuin 25 - 30$  sekä  Mattel shopin Cleo & Ghoulia setti, se oli vähän arvokkaampi, 40$ koska keräilysetti, mutta huomattavasti halvempaa kuin suomessa.

Toivotaan vaan, että maahantuoja tulisi järkiinsä ja toisi oikeasti noita nukkeja paremmin markkinoille
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Miiuli

Ainoa nivelletty Draculaura jonka löysin on ballerina vähän mietityttää nuo jalat jotka ovat sellaiset luun väriset, eri väriä kun muu kroppa siis.
Taidan tuon kuitenkin ostaa kun muuten on ihan kivan näköinen. :cuteyes:

Puppeteer

Oletettavasti jalat ovat eriväriset, eli valkea. Ainakin näin minun saman sarjan D'Kaylla on, varmaan osana balleriinateemaa.

Adalmina

Pitikö mun näihinkin sekaantua!!!  :naamakämmen: Likan omia kun myyntiin pistin niin.....  olishan se pitäny arvata kuinka siinäki taas käy!  :rofl:
Tänään posti toikin muutaman (ei siis tota kasaa takana, ne on niitä likan kokonaan pois pistämiä mitkä pelastin  :wink: )

No niin likat, ruvetaas hommiin!


Puppeteer

Nämä ovat kyllä aivan ihania ja niihin on ihan liian helppo sekaantua! :D Minulla on kokoelmassani eniten juuri näitä Monstereita ja tällä hetkellä niiden kanssa kuvailu on ollut antoisinta. Laita sitten kuvia, kun olet saanut Monstereillesi vaatetta jne. Adalmiina!

Itsekin sain tässä vasta paketin, kun viimein päätin, että Neightan Rotin on aika liittyä joukkooni. Olen todella onnelinen äijästä ja voisin katsella sitä päivät pitkät!

Freyr

Itse odottelen innolla uutukaisia kokelmiin.

USA:ssa odottamassa nukkeja, joista on 2x 2-pack Monster High:ta ja pari barbieta.
Haluaisin jo päästä kuvailemaan mun  Mattel Shop  Cleo + Ghouliaa ja  Scream & Sugar Aamanita + Nefera  nukkeja.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Puppeteer

Piti ihan googlettaa mitä sinulle on tulossa Freyr ja pitää sanoa, että varsinkin tuo Cleo ja Ghoulia pakkaus näytti todella hienolta! Melkein tekisi mieli yrittää itsellekin se hankkia, mutta todennäköisesti jää väliin.. Ebaysta tilailu on jäänyt aika huonolle viimeaikoina.

Adalmina

Tänään ihmeteltiin JALKOJA!  :shock:


Tää on kait sitten "Great scarrier reef Peri & Pearl" se Pearl?

Adalmina

Ja näillä pommitus jatkuu  :D

Kukkuu!

Clawdia

Puppeteer

Ihania kuvia Adalmiina!

Tokmannilla on Posea Reef ja Kala Mer'ri niin huokeaan hintaan, että ihan itkettää miten kalliilla itse ne ostin vuosi sitten.. Mutta siis, vinkkinä niille, jotka eivät näitä kahta omista, 13 euroa maksoivat kipaleelta... En tiedä miten laajalla noita on myynnissä, mutta ainakin kahdella paikkakunnalla olen kuullut niitä olevan.

Sunako

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - kesäkuu 06, 2018, 12:05:57
Tokmannilla on Posea Reef ja Kala Mer'ri niin huokeaan hintaan, että ihan itkettää miten kalliilla itse ne ostin vuosi sitten.

Googletin miltä nämä näyttävät. Niiden vartaloista en välitä mutta tuolla Posea Reefillä olisi kauniit kasvot ja hiukset. Ja minulla olisi ennestään yksi nukke jolla olisi suurinpiirtein tuonvärinen vartalo, ja sen päästä en erityisemmin pidä... Hmm hmm, pitää ehkä käydä tarkastamassa paikallinen Tokmanni, voisin saada kahdesta nukesta pään vaihdolla yhdistelmän josta tykkään  :dance-to-the-groooowe:

Adalmina

#629
Moanica liittyi joukkoon  :wave:


Tuli tuossa viikolla ulkomaanpostia. Sen vihreän noidan, jonka nimeä en nyt ulkoa muista, posti toi ja kylkiäisenä muutaman muunkin. Olivat siis lasten leikeissä olleet. Hitsi vie mutta noidan kaulanuppi puuttuikin. Miten lie edes lasten leikeissä mahdollista  :whaddado:  kaulasaumat oli auki ja kaulassa meni muutenkin vaalea jälki, että kaulaa oli jouduttu "kääntämään" nupin pois saamiseksi.  No nyt on askarreltu uutta nuppia tilalle, mutta saumat jäi auki kun oli vähän liian löysä kiristys ympärillä. Saa luvan kuitenkin kelvata  :D
Kotvausta "parhaimmillaan"!  :rofl: