JOULUKALENTERI 2018 swap

Aloittaja Silky, lokakuu 05, 2018, 20:59:52

« edellinen - seuraava »

Silky

JOULUKALENTERI 2018 SWAP

Joulukalenteri kuuluu ehdottomasti joulun odotukseen! Samalla pääsee eroon ylimääräisistä pikkutavaroista ja saa jotakin kivaa tilalle. Kynnys on matala, rohkeasti vaan mukaan, jokainen osallistuu kykyjensä/halujensa mukaan. Tää on hauska juttu  :yessmiley:

Näin osallistut:

1. Kerää 24 pientä, nukeille sopivaa tavaraa ja tee niistä 24 pikkupakettia jotka numeroit tietysti 1-24
-kengät, korut, pienet vaatteet, laukut, astiat jne jne on hyviä
-saa olla ostettuja, saatuja tai itsetehtyjä kunhan ovat nukkekäyttöön sopivia, ehjiä ja siistejä
-periaatteella 1 juttu per paketti, mutta jos haluat, voit toki laittaa samaan pikkupakettiin useamman jutun jos katsot niiden kuuluvan yhteen
-jos haluat panostaa, laita vaikka jouluaaton pakettiin se paras lahja

2. Pakettien tulisi mahtua isoon kirjekuoreen (A4)
-ei lähdetä jättiläislootien tielle jooko, ei tää sentään niin iso asia ole
-pikkupaketit kantsii ehkä panna muovipussiin jos kirjekuori vaikka repeää postissa... tai käyttää ihan kuplamuovitettua kuorta

3. Ilmoita minulle osoitteesi yksärillä viimeistään pe 16.11.
-näin pääset mukaan arvontaan ja saat itsekin pakettilähetyksen etkä jää pihalle lumiukoksi

4. Joulutonttu suorittaa arvonnan kuka lähettää kenellekin
-yritän ehtiä arpomaan heti viikonloppuna 17-18.11, mutta viimeistään alkuviikosta
-saat minulta yksärillä osoitteen minne/kenelle lähetät

5. Laita kuoresi postin matkaan
-lähetä hyvissä ajoin että kaveri pääsee avaamaan ekan luukun 1.12.
-varmista että postimaksu riittää, vastaanottaja kun ei halua maksaa ylimääräisiä

6. Kohta saat itsekin postia!   :dance-to-the-groooowe:
-eikä sitten availla ennen joulukuun ekaa!!!  :lecture:

Minä aion laittaa saamani paketit nukkejen kuusen alle odottamaan  :D :blush:

Olen joulufani, joten tämä on mieluisa tehtävä. Olen kuitenkin aika kiireinen, eli en ehdi paimentamaan osallistujia. Pidä siis itse huoli että lähetät osoitteesi ajoissa minulle ja että lähetät pakettisi kalenterin vastaanottajalle myös ajoissa.


Kivaa joulunodotusta  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Xelha

Tämä kuulostaa hyvältä! Ilmoittaudutaanko tähän ketjuun? Olisin mukana  :cuteyes:

Silky

^ Tervetuloa mukaan  :cuteyes: Kitecat tuolla toisaalla ilmoitti myös kiinnostuksestaan.

Ilmoittautuminen on hyvä juttu, nähdään että ollaanko isolla vai pienellä porukalla mukana  ^^
Jossain vaiheessa sitten mulle yhteystietoja yksärillä niin pääsee mukaan "lähetettäviin", ilman osoitteita kun ei tuo posti oikein liiku  :peukku:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

Minua kiinnostaisi osallistua :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

kitecat

Meille tuli ylläripylläri remontin poikanen, kun kellarista löytyi kosteutta. Mun kaikki vapaa-aika siis menee ton homman kimpussa, niin joudun valitettavasti jättäytymään pois tästä hommasta  :head-to-the-wall:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Silky

Lainaus käyttäjältä: kitecat - lokakuu 24, 2018, 13:24:15
Meille tuli ylläripylläri remontin poikanen, kun kellarista löytyi kosteutta. Mun kaikki vapaa-aika siis menee ton homman kimpussa, niin joudun valitettavasti jättäytymään pois tästä hommasta  :head-to-the-wall:

Voi kurja, mutta pääasia että saatte kosteuden pois! Viheliäisiä nuo remppajutut  :blaah:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Lainaus käyttäjältä: Rana - lokakuu 24, 2018, 11:36:06
Minua kiinnostaisi osallistua :cuteyes:

Kiva, tervetuloa  :aplause:
Nyt vaan 24 pikkupakettia kokoon ja sun osoite yksärillä mulle. Marraskuun puolivälissä saat osoitteen, johon lähetät pakettisi. Ja joku saa sitten sun osoitteen niin sullekin tulee paketteja  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Viimeiset hetket osallistua alkavat olla käsillä, viikonloppuna lähtevät osoitteet jakoon  :blush: Vielä siis ehtii  :peukku:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Aliisa

Silky, Tosi kiva, että järjestät tämmöisen swapin. :hbeat: :blush: Olisi kiva nähdä kuvia kalentereista ja/tai yllätyksistä joulukuussa. :cuteyes:

Olisin muuten itsekin osallistunut tähän erittäin mielelläni, mutta nyt on meneillään niin kiireinen kausi - muut harrastukset vie kaiken vapaa-ajan. Mutta ehkäpä ensi jouluna sitten. :blush:

Silky

Hyvin pieni määrä osallistujia, mutta lappusysteemillä tuli nimet nostettua.  :barbie: auttoi tietysti. Enää ei voi osallistua, osoitteet on nyt jaettu ja loppu on lähettäjien ja postin käsissä.

Kiitos osallistujille ja kiinnostuneille  :cuteyes: Itse ainakin aion kuvailla  :photo:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Olen postittanut  :peukku: Oli muuten jälleen kerran draamaa postissa  ::)
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Xelha

Minäkin!  :D Muistaakseni pari päivää sitten.  :blush: Mitä postissa tapahtui??

Xelha

Tännekin tuli postia!  :aplause: Ja kuvia tulee viimeistään joulukuun ekana päivänä!  :D

Rana

Minulle tuli postia eilen. Vien paketin postiin maanantaina.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

Lainaus käyttäjältä: Xelha - marraskuu 22, 2018, 21:41:41
Mitä postissa tapahtui??

Pakkasin ensin pienempään kuoreen, myyjä ilmoitti kassalla että mulla on väärä kuori. Pitää mahtua kirjeluukusta, hän mittasi että liian pullea kuori. Ehdotin että vastaanottaja hakisi postista jos ei mahdu luukusta. Ei ei ei, myös lajittelukone on samankokoinen kuin tuo mitta. Hän käski ostamaan uuden, isomman kuoren. Siinä vaiheessa pyysin myyjää valitsemaan minulle kuoren joka kelpaa.

Kysyin kuorista ilman kuplamuovia, nehän eivät olisi niin pulleita. Myyjä sanoi että ne olivat hankalia kun joutuisin taittelemaan ne. Häh? Nehän on valmiita pusseja, miten niitä muka taitellaan?!

Myyjän valitsema isompi kuplamuovitettu kuori oli siinä ja siinä, hän mietti kassalla että käyköhän se vai ei. Totesin että kuori lähtee nyt postin matkaan ja sillä sipuli.

Tuli ikävä tunne, tuntui että hän juoksutti mua tahallaan ja rahasti noilla "väärillä" kuorilla. Laitoin postille palautetta netin kautta ja odotan nyt sitten vastausta kysymykseen millainen on "oikea" lähetys / kuori  :blaah:

Jos lähetys on liian pullea, miksei voi sanoa suoraan että pitää tehdä paketti? Ja ne pahvimaiset kuoret, miten niitä pitää taitella? Käytin niitä tosi paljon alkukesästä töissä, kun postitettiin yhtä julkaisua. Laitoin materiaalin kuoreen, lippa kiinni ja se oli siinä. Yhtään origamia en niistä taitellut ::)


:idea: :idea: :idea:
Hei, kantsii tsekata että mukana on varmasti 24 pakettia. Jouduin nimittäin ahtaassa tilassa pakkaamaan ne uudelleen. En ihmettelisi jos joku pikkupaketti olisi postin lattialla.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~