Asiantuntemusta vailla

Aloittaja Hannellen, syyskuu 24, 2017, 21:08:15

« edellinen - seuraava »

Hannellen

Hei barbien ystävät!
Barbit oli tiivis osa lapsuuttani, mutta nyt liityin saadakseni kommenttinne seuraavaan:
Löysin vanhat barbie journalini vuosilta -85, -88 ja -89.
Kiinnostaako ne ketään harrastajia? Onko niillä mitään keräilyarvoa?

Kiitos jo etukäteen! :)


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Itse olen keräillyt Barbie Journaleita jo noin kymmenen vuotta. Tässä vuosien varrella olen välillä yrittänyt niitä metsästää, mutta aika harvoin niitä on myynnissä. Joskus tulee Huuto.Nettiin myyntiin ja menevät kyllä yleensä tosi nopeasti kaupaksi, erityisesti vanhimmat 80- ja 90-luvun. Mulla alkaa olla jo kokoelman lehdet melkein kaikki kerätty, mutta 80-luvun puolelta puuttuu muutama. Arvaisinpa, että 80-luvun Journalien toteutunut myyntihinta Suomessa olisi noin 10-30 euroa kappaleelta. Muistan, kun ostin Huuto.Netistä kymmenen vuotta sitten vuoden '84 Barbie Journalin. Huutokilpailu oli niin kovaa, että jouduin lopulta maksamaan siitä 30 euroa, siellä oli siis muitakin kiinnostuneita. :D Nuo lehdet on vaan niin ihania, niiden avulla tunnistaa kätevästi nukkeja ja vaatteita. Ja noista tulee mieleen aina se, kun luin niitä pienenä ja sitten esitin joululahjatoivomuksia vanhemmille. :D

Minua siis kiinnostaa ainakin paljon kyseiset lehdet. :smiley:

Hannellen

Kiitos Aliisa vastauksestasi, oli kiva kuulla lisää lehdistä. Onko lehtiä julkaistu siis vain 80-luvulta lähtien? Ja tehdäänkö niitä enää?
Huomasin että tuo -89 onkin joku juhla-lehti 89/90.
Osaatko kertoa onko ne jotenkin erityisiä? Niitä minulla on kaksi ja toisesta voisin ehkä luopua... :)

Tutu

Kasari-90-luvun alun kiinnostaisi itseänikin-ulkomailta saa saksan ym hollanninkielisiä, mutta en ymmärrä niistä mitään..
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.