Isot muotinuket, yli 35 cm

Aloittaja Sirpeliini, huhtikuu 22, 2017, 15:26:26

« edellinen - seuraava »

Sirpeliini

Laitan oman aloituksen isoille muotinukeille, esim. Tonner Doll, Moxie Teenz, Götz...Onko kellään? Millaisia nukkeja?




Alice

Täällä pitäisi jo olla omat ketjut Tonnereille ja Moxie Teenzeille, Götzeistä en tiedä, en ole aiemmin kuullut niistä  :smiley:

Mulla on yksi Tonnerin muotinukke enää, aiemmin oli useampi, lisäksi muutamia Ellowyneja ja Integrity Toysin isoja nukkeja. Moxie Teenzejä on vielä pari laatikossa, loput olen myynyt pois. On täällä muillakin isoja nukkeja, mutta ne ei ole yhtä suosittuja kuin pienemmät muotinuket, jotka tietysti kokonsa puolesta vievät vähemmän tilaakin.

Sirpeliini

Löysinkin nuo ketjut, mistä mainitsit. :)

Aliisa

Mulla on isoista muotinukeista FR:16 (Integrity), Tonner, Madame Alexander ja Moxie Teenz. Tuo iso koko on mielenkiintoinen ja kiva, mutta mulle on tosi vaikeaa järjestää näille tilaa kotona. Vitriinissä veisivät seisoma-asennossa kahden hyllyn tilan (Ikean Detolf-vitriini). Istumaan voisin tietty pistää hyllyn päälle, mutta pelkään (ehkä ihan liikaa) pölylle altistumista (mulla on muutamia nukkeja hyllyssä ja niidenkin tomuttamisessa on iso homma, kun joidenkin vaatteet kerää itseensä niin paljon pölyä). Joten toistaiseksi nämä isot ovat niitä harvoja nukkeja, jotka mulla on vaan laatikossa. Ehkä vielä joskus keksin näille jonkun esilläolopaikan.