Fashionistan tahmatukka

Aloittaja Asa, tammikuu 04, 2017, 21:33:31

« edellinen - seuraava »

avotuli

Sain vastauksen facebookista, suomi-maahatuojansivujen osoite pomppaa takas.



Thank you for reaching out, Minna.  We're sorry to hear this!  The dolls do have product in their hair to help it retain it's shape, but it shouldn't be greasy while playing.  We have a team in your area that would be happy to help.  You'll find there contact information here: http://bit.ly/1NIahGi .  When contacting, please have the dolls with you to locate their product information.
Mattel and Fisher-Price Customer Service
Importado y distribuido por Mattel de México, S.A. Av. Miguel de Cervantes Saavedra No. 193 Col. Granada, Del. Miguel Hidalgo C.P. 11520. México, D.F. Teléfono: 01 800 463 59 89 (Ó) (55) 59 05 51 00 ext. 5206 Correo electrónico:
service.mattel.com
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nutti

Aviksen saamassa vastauksessa ei ilmeisesti oltu ymmärretty, mitä tarkoitettiin. Eikös tuossa puhuta siitä hiusten päälle laitettavasta kuivasta ja "kovasta" aineesta, joka lähtee harjaamalla yleensä ihan hyvin pois.

Tää liima-asia on kyllä niin ärsyttävä, niin ärsyttävä aihe. Ja mun mielestä voitais ruveta porukalla pommittaan, liiman turvallisuus lapsille on hyvä pointti sen lisäksi että se vaikuttaa estettisyyteen ja ylipäätään haluun koskea hiuksiin mitenkään. Jos hiukset on pakko liimata, luulisi löytyvän jotain parempaakin liimaa.  :blaah:

Jussi

Nyt haluan esitellä teille oikein liimahirviön :D Ostin tän nuken amazonista ja tänään onnessani avasin paketin... ja mitä löytyikään?

Tällä nukella ei ollut pelkästään liimattu tukka vaan myös liimattu pää paikalleen.


Pahinta oli nuo liimaroiskeet tuolla tukassa kun ne näyttää vähän muille roiskeille... eikä niitä muuten meinaa saada millään pois :(

Ikävää oli myös se että kun poistin kaulasta tuon liiman niin nyt nuken pää on löysä.

Että missä on se adressi johon voi nimestä laittaa?

Louhi

Made to Move Teresani meni aivan pilalle liimasta. Oli pakko poistaa hiukset, koska niitä ei voinut enää pelastaa. Minulla tuli myös vastaavia liimamöykkyjä pään sisältä kuin Jussilla (päätä ei ollut siis liimattu kuitenkaan paikalleen). Isoimmat möykyt olivat pikkusormenkynteni kokoisia ja näyttivät kuolleilta punkeilta.  :mad:

Hiusten irrottaminenkin oli liiman takia vaikeaa ja siihen meni tunteja. Viimeksi olen laittanut vuosikymmen sitten uuden tukan, joten nyt pitänee opetella uudestaan.

Jussi

Joo, itekin oon irrotellu parilta liimapäältä tukkaa ja se on inhottaavaa kun se tahmea liima on sitten joka paikassa.

Merineiti

hyi miten ne edes kehtaa myydä tuommoisia!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jussi

En ymmärrä, miten mattelin tehtailla ei yhtään valvota tuota laatua? On nimittäin viime aikoina ollut muutenkin vähän kakkoslaatua myynnissä.

Miiuli

Tähän asti olen välttynyt tahmatukka barbeista, mutta tän päiväinen ostos olikin sitten ihan tahma pää.Koitin laittaa kuivashampoota muttei se juurikaan auttanut.

Jussi

Suosittelen kokeilemaan sitä talkkia, se auttaa paremmin ja on halvempaa.

Kuten sanoin jo aiemmin oon ite saanu tahranpoistoaineella ja sitten pesuaineella liiman taltutettua

Mustelma

Liimat lähtee ksyleenillä, mut en ole kokeillut vielä. Jos jotain miedompaa tarranpoistoainetta käyttää niin tuskin se hiusta sulattaa.  ;) Täytyis varmaan hanskat kädessä levittää sitä kokonaan hiuksiin ja jollain kikalla pyyhkiä aine pois.
"Think Pink!"

Adalmina

Mitenkähän tohon toimis asetooniton kynsilakanpoistoaine.
Maybellinen vaaleanvihreä  k.l.poistoaineen oon ainakin testannut barbien hiuksiin ja vahinkoa ei tullut (ainakaan heti)

Louhi

Työterveyslaitoksen sivuilla luki ksyleenistä mm. seuraavaa: Ksyleeni syövyttää joitakin muoveja, kumia sekä maalattuja ja lakattuja pintoja. En kyllä uskalla kokeilla.