Stailattuja silkkejä

Aloittaja Adalia, helmikuu 02, 2013, 14:22:29

« edellinen - seuraava »

Silky

Aiheena eri vuodenajat  :blush: Vaatteet silkkien vaatepakkauksista, nuket kai jo nähty yksinään mutta nyt yhdessä edustamassa!

Four seasons by Silky, on Flickr

Four seasons by Silky, on Flickr

Four seasons by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Black Enchantment -vaatesetti  :hbeat: Olen kuullut että värjää nukkea, joten laitoin muovikelmua kropan ympärille... Ihana tuo rusetti selkäpuolella ja hei, tyllialushamekin vielä  :peukku:  :hbeat:

BFMC Suite Retreat 2005 wearing Black Enchantment 2002 by Silky, on Flickr

BFMC Suite Retreat 2005 wearing Black Enchantment 2002 by Silky, on Flickr

BFMC Suite Retreat 2005 wearing Black Enchantment 2002 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Aliisa

Wau miten upea tuo vaaleanpunainen jakkupuku! :hbeat: Ja ihana yksityiskohta tuo ruudullinen vuori. Tuollainen asu kelpais mulle vaikka ihmiskoossakin. :smiley:

Kiitos tiedosta tuosta vaatesetistä. Mulla on tuo sama mekko, en ole ihan varma olinko edes aikaisemmin tietoinen mikä mekko se on ja värjäämisestäkään en tiennyt. Mun pitääkin katsoa, ettei ole värjännyt nukkea, mulla se taitaa olla Twilight Bella -nukella päällä.

Silky

^Kiitos!  :smiley:

Melkein vintagea mutta ei ihan! Fashion classics 1364 vuodelta 1980 (en lue kasaria vintageksi). Todella kaunis iltapuku ja jotenkin harvinaista nähdä tuolta ajalta jotain näin klassista  :D

Verushka by Silky, on Flickr

Verushka by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

harakka

Kaunis, ajaton iltapuku. Minäkään en lue kasaria vintageksi ja sen ajan eläneenä en kasarimuodista yleensä kauheasti innostu, mutta tätä asua katsoo ihan mielikseen.