Lempi nukkesi lapsena

Aloittaja talo-i-sa, lokakuu 22, 2015, 23:37:41

« edellinen - seuraava »

Kirsikka

Mullakin oli tuo odette lapsena ja sen prinssi sit mulla oli steven date ken pyörätuoli barbie ja midge äitiysbarbie  nuo oli noin 7vuotiaana:) -

Teignmouth

Tässä kuvassa kaikki ehjät. Phone fun skipper, Dance moves Teresa, Jewel hair Mermaid Barbie, In-line skating Barbie ja Riviera Barbie jonka käsiä on koira aikoinaan pureskellut. Näiden lisäksi on tallessa kaularikkinäiset suosikit Cut n style Teresa, Ocean friends Kira ja Party pink Barbie. Niistä en viitsinyt ottaa kuvaa kun se on niin säälittävää katseltavaa.Ja yksi Fashion play Barbie jota en löytänyt mistään vaikka se  varmasti on jossain.

Rana


Cool Colors Teen Skipper oli ehdoton suosikki ainakin näin jälkikäteen ajateltuna. Splash n' Color Barbie oli myös rakas ja se oli ainoa nukke joka meni lapsuudessa rikki  :gonna-cry: Eikä edes minun toimestani. Annoin äidin sitten lopulta heittää sen pois kun kaula oli katki. Olisimpa edes pään säilyttänyt niin olisihan sille kroppa nyt viimeistään löytynyt.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Aliisa

Rana: Splash 'N Color Barbie on muuten kirppiksellä myynnissä (Jasmiina2 myynti-ilmoitus). :peukku:

Cindy

Ai niin. Piti vain sanomani... Jostain syystä pienenä tykkäsin eniten Whitneystä ja kaikista joilla oli erilainen suu kuin Barbiella. Varsinkin Totally hair Whitneyllä oli mun mielestäni maailman kaunein suu... lol

Tässä muutama lemppari, jota mulla ei ollut lapsena, mutta mun ystävillä oli.

Peaches n cream
Jewel secrets
Super style


Sitten on monia, joita aikusena olen ruvennut uudelleen himoamaan
~Barbie-Ra~

Lumiprinsessa

Ensimmäinen Barbieni Pink & Pretty on erityinen edelleen. On myös jostain syystä ainoa, jota ei ole säilytetty siististi laatikossaan oheistarpeidensa kera. 

Barbarella

#51
Itselläni oli kaksi nukkea ylitse muiden lapsena;  Dream Glow - Tähtiloiste-Barbie, jonka sain joululahjaksi jouluna -86 ja sitten Barbeista poiketen Sindy Starlight, joka ostettiin minulle kauppareissulla. Tällä Sindyllä oli musta krepattu, pöyhkeä tukka, vihreä hohtava haalari ja "oikeat" silmäripset. Olin kova Madonna-fani lapsena, joten suttasin Sindyn tusseilla Madonnaksi. Vähän kajalia silmien alle ja punaa huulille, ja se kuuluisa luomi. 
:rofl:

severus69

Dancing move Midge on aina ollut lempparini ja Stacy nuket ovat olleet toisena. Joku ei-nivelletty playing stacie ja sen pari Todd olivat ennen MIdgeä ne kaikkein tärkeimät. Nykyään tykkäänStacie nukeista kamalasti, jotenkin ne ovat viehättäviä.
Barbie and the Rockstars!

GreenHeart

Miun lemppari lapsena oli Wash 'N Wear Barbie, sen vihreiden silmien takia  :hbeat:

kibeth83

Trollibarbie oli kaikista rakkain. ❤

Elvellon

Ykköshaave joka ei koskaan toteutunut oli Dream Waltz Anastasia. Omistamistani rakkain varmaan 40th Anniversary keräily-Barbie tai Mattelin Michael Jackson kaikkine lisävarusteineen.

Aliisa

Elvellon, Piti ihan käydä Googlettamassa tuo Dream Waltz Anastasia, onpa upea tosiaan! Joskus muistan nähneeni sen myynnissä jossain Suomessa, mutta varmaan ainut kerta kun se tullut vastaan, eli aika harvinainen taitaa olla.

Tuo oli mulle uutta tietoa, että on olemassa Mattelin valmistama Michael Jackson -nukke, wau!! Minkä näköinen se on? Olisi kiva nähdä kuva siitä. Yritin etsiä Googlesta, mutta jotenkin noiden näköisnukkejen kohdalla valmistajan etsiminen on välillä aika hankalaa.