Barbie joulukalenteri kaupoissa

Aloittaja hensku-96, lokakuu 14, 2015, 20:28:44

« edellinen - seuraava »

Aliisa

:Look_Up: Juu, tuo tämän vuoden kalenteri on kyllä tosiaan todella iso. Mutta erittäin mielenkiintoinen. Just eilen äidille sanoin, että tuollainen kalenteri olis ollut kyllä lapsena ihan unelma, että yhdestä luukusta tulee nukke. Kun se on jo nytkin aikamoinen unelma niin mitenhän kiva olis lapsena ollut. :blush:

Sain siis ostettua tuon kalenterin Tokmannilta - niitä olikin myynnissä siellä, en ollut vaan löytänyt viimeksi. Ne oli leluosastolla. :smiley:

Merineiti

hankin sen myös, hirveä hinku päästää nukke jo ulos sieltä luukusta mutta yrittää malttaa...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Miiuli

Täytyykin varmaan ostaa jos vielä löytyy kun seuraavan kerran menen cittariin. Onko tietoa mitä se suunnilleen sisältää?

Jussi

Nuken ja viisi eri teemaista asukokonaisuutta: ballerina, luistelija, laskettelija, kokki ja eläinlääkäri :barbie:

Miiuli

Tänään kävin kaupassa mutta kalenterit olivat jo loppu, no ostin sitten 2 barbia sen sijaan, jalkapalloilijan ja sitten yhden fashionistan. ^^

Merineiti

Laitoin instagramiin kuvan ja pari videonpätkää https://www.instagram.com/merineiti/

Kiva yllätys, että sillä nukella on käsivarsissa nivelet vaikka muuten onkin aika ontto/kevyt... tosin niin taitaa olla nuo uusimmat nuket muutenkin
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Aliisa

#51

VAROITUS! Älä lue tätä viestiäni, jos et halua tietää mitä tämän vuoden Barbie-joulukalenteri sisältää...



Odotin niin innolla uutta Barbie-joulukalenteria, mutta äsken löysin sen netistä niin täytyy kyllä sanoa, että oon tosi hämmästynyt ja pettynyt.

https://barbie.mattel.com/shop/en-us/ba/lifestyle/barbie-advent-calendar-ftf92

Noista ammattivaihtoehdoista vain laulajan asu on uusi, mutta kaikki muut ovat samoja kuin viime vuonna.
- Hiihtoasu melkein ihan samanlainen, vain erivärinen.
- Kokin asun hattu ja essu taitavat olla samat kuin viime vuonna, mekko on eri.
- Lääkärin asu taitaa olla täysin sama, vain tuo eläin muuttunut (jos siis kuuluu tähän asuun).
- Balettitanssijan asu on sama, vain erivärinen.

Eli oikeastaan siis vain kokin mekko ja laulajan asu ovat uusia. Ainiin, eihän tuokaan ole varsinaisesti laulajan asu, vaan pelkkä hame, joka on ilmeiseti tarkoitus yhdistää tuohon balettibodyyn. :D

Siis mitä ihmettä. :shock: En vaan ymmärrä, kierrätetään jo toista vuotta samoja "yllätyksiä" kalentereissa. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että noita on jäänyt varastoon kauheat määrät ja nyt yritetään tehdä uusi kalenteri markkinoille mahdollisimman halvalla.

Aion kaikesta huolimatta ostaa Barbie-joulukalenterin tälle vuodelle. Mutta silti harmittaa tuo saman toisto.

Edit. Ainiin ja myös nukke näyttää olevan samanlainen kuin viime vuonna. Tosin se ei toisaalta yllättänyt, kun uusimmat vaaleahiuksiset nuket ovat olleet aika usein tuota millie-kasvomuottia.

Xara

Minäkin katsoin tuota kalenteria ja ihmettelin vähän samaa. Kovin yllättävistä yllätyksistä ei tosiaan ole kyse, jos viime vuonnakin osti Barbie-kalenterin. Jos olisi ollut joku kiva uusi kalenteri, olisin voinut hankkia sen, mutta näillä näkymin hankin vain jonkun kuvakalenterin.

Aliyah82

Tuossa joulukalenterissa on kyllä niin paljon turhaa itselle etten meinaa hankkia :blaah: Voi kun keräilijöille olisi oma aikuismainen kalenteri, ja PALJON kivoja asuja ja asusteita.

Sunako

Katsoin tätä kans netistä ja ei kyllä ole yhtään semmoista tavaraa mitä haluaisin. Amazon.co.uk:ssa oli saatavilla joku vanhempi kalenteri jota minulla ei ole ollut, semmoinen missä on kaikkee kenkiä ja muuta pikkusälää, harkitsen että tykkäisinkö sen. Ei kyllä sekään kauheasti innosta.

Jussi

Miun oli ihan pakko tilata se että on jotain mitä availla joulukuussa, vaikka itekin olin aika pettynyt tuohon ja olin kyllä viime vuoden kalenteriinkin.

Silky

Muistuttelenpa tässä meidän omasta Joulukalenteri swapista, kaikki mukaan hopihopi  :dance-to-the-groooowe:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=3879.0

Aika turhalta vaikuttaa tuo Mattelin kalenteri minulle, en ole ostamassa (pingviini on kiva!). Saisivat tehdä keräilijöille kalenterin, juu  :peukku:

Mulla on Barbie-suklaakalenteri, sen päällä on  :barbie: kaverinsa kanssa joulutamineissa. Riittää hyvin.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Xelha

 :Look_Up: Joulukalenteri-swappia kannatetaan!  :D Jo pelkkä sen suunnittelu on hauskaa, että mitä kaikkea kivaa keksii toiselle kalenteriin.  :blush:

Aliisa

Onko kukaan nähnyt tuota Barbie-nukkekalenteria myynnissä missään kaupassa? Oon katsellut netistä, niin kaikkialla näyttää olevan "tilapäisesti loppu". Viime vuonna Tokmanni möi tuota, mutta muistaakseni se tuli myyntiin paljon myöhemmin kuin muut kalenterit, joten ehkä toivoa vielä on, että se tulee myyntiin (?).

Aliisa

Ei löytynytkään Barbie-nukkekalenteria mistään Suomen kaupasta, joten se jäi kuitenkin sitten ostamatta. Onnistuiko kukaan muu ostamaan sitä? Kaupoissa näin myynnissä kaksi erilaista Barbie-suklaakalenteria, mutta muita Barbie-aiheisia ei näkynyt. Tilasin sitten Barbie-meikkikalenterin Amazonista. :blush: Ei ollut edes kovin kallis verrattuna niihin Suomessa viime vuonna myynnissä olleisiin tavarakalentereihin. Taisi olla vaan noin 20 euroa lähetyskuluineen. Mulla on ollut joskus aikaisemminkin Barbie-meikkikalenteri. Sisältö on mielestäni ihan OK, kaikkea pientä kivaa Barbien omistajalle. :D Kynsilakkoja, huulikiiltoja, kampaustarvikkeita, ym. Tähän mennessä tullut yksi pieni taskupeili on oikein mainio omaan käsilaukkuun sopiva. :blush: Barbie-nukelle ei ole tullut vielä mitään, mutta ehkä siinä onkin vain tarvikkeita, jotka on tarkoitettu ihmiselle. Ainut miinuspuoli on, että osa tavaroista on ollut heikosti kiinni. Tai en tiedä sitten onko paketti kuljetuksen aikana heilunut vai mistä johtuu. Mutta tähän mennessä on ollut kaksi tavaraa irrallaan. Yhteen luukkuun oli seikkaillut kaksi tavaraa ja yhdessä ei sitten ollut sen takia mitään. :D Ja yhdessä luukussa oli tavaran lisäksi huulikiiltopurkin kansi, itse huulikiilto löytyi sitten myöhemmästä luukusta. :D