Korut

Aloittaja Silky, elokuu 27, 2015, 15:22:48

« edellinen - seuraava »

Silky

Tietääkö joku onko vintaget herkempiä saamaan korvavihreää metallikorviksista?
Mulla on parilla nukella (ei vintage) ollut omatekemiä korviksia ja -ei mitään. Sen sijaan vintage bubblecutilla oli sellaiset ehkä kuukauden ja johan alkoi korviksen reikä vihertää  :blaah:

Luin jostain vinkin että tekee korviksia muovisista askarteluhärpäkkeistä ja sitähän täytyi kokeilla. Muoviputki meni yllättävän helposti korvareijästä sisään  :aplause: Venyttelin korvareikää ensin isommaksi nuppineulalla ja ennen kuin se ehti kutistua takaisin, työnsin korviksen reikään. Hyvin pysyy ja hyvältä näyttää. Eikä pitäisi tulla vihreää  :cuteno: Helmen ulkosyrjälle, tuohon mistä muoviputki on katkaistu, voisi vielä vaikka pistää pikkupikku tipan valkoista väriä...

Safe doll earrings by Silky, on Flickr


Oiskos tänne kuvia vintagekoruista myös..?
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

avotuli

Siis noissa muinaisissa päissähän on ollut erilaisia vinyylilaatuja, ja eri pehmentimet seassa jne, ja koska valoon reagointikin on vaihtelevaa, miksei myös metalliin? Silkstonetkin ottaa korviinsa vihriää... omistakin koruistaan!!  :blaah:

Korut ovat muuten kalliita, jos aitoa vintagea, koska katosivat heti ekana...

Mä ostin joskus paksuun siimaan tehtyjä helmikorviksia ebaysta, lyhyt siimanpätkä ja helmi liimattu päähän. Ei oo metallia = ei viherry.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Silky

^Sama idea näissä minunkin korviksissani; ei metallia  :peukku:

Silkit tsekkaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Vihreää ei ole tullut, mutta Lingerie 4:lla alkoi korvareijät tummua epäilyttävästi. En jäänyt ihmettelemään vaan otin korvikset pois. Muutama sellainen jolla hiukset peittää korvat kokonaan, on myös ilman korviksia. Mitä niitä käyttämään jos eivät näy  :D

Jeps, vintagekoruja ei niin vaan löydy sopuhintaan. Siksi oliskin kiva nähdä kuvia  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

Kiitos vaan myyjälle - mun leidit tykkää näistä tosi kovasti! Käyttävät ihan kaverikoruina  :tongue:

Barbie vintage Arabian nights necklace 1964-65 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Xara

Onpa kivan näköiset nuo korut tuossa kaveruksien kaulassa. :smiley: Ihanat nuo asutkin!