Barbie-kirjat 90-luvulta

Aloittaja babyluv, heinäkuu 01, 2015, 17:00:38

« edellinen - seuraava »

babyluv

Kuka tietäisi kuinka paljon nuita Barbie kirjakerhon-kirjoja on 90-luvulla tullut? Olen niitä tyttärelle ostellut, ja nyt niitä löytyisi noin 45 kpl:tta. Tiedän, että ainakin muutama kirja vielä puuttuu. Jos joltain kaikki löytyy, niin voisiko ottaa ja laittaa selkämysrivistä kuvan, jossa kirjojen nimet näkyisivät?  :smiley: Tietäisi sitten mitä hakea  :D

Nata

Ou nou miten paljon niitä on, jos tuokaan määrä ei ole vielä kaikki... Meillä on 4 kirppislöytöä, mutta aion kyllä ostaa (lapselle niin ikään) vielä lisääkin aina kun löytyy järkevään hintaan. Just oli kirppiksellä taas pari päivää sitten pari kappaletta, mutten halunnut 2,5€/kirja niistä pulittaa, etenkin kun oli edellisen omistajan nimitarralappu kannessa...  :blaah:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

Kangasalan kirppiksellä niitä on usein 1€kirja. Enempää en niistä maksaisi. Tarinat on meinaan... Noh. Hauskoja... Virheistään johtuen...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

severus69

Barbie kirjoaj minulla on vaikka kuinka paljon. Vaikka juonet näissä ei ole hääppöisiä, niin pidän kuvituksesta ja siitä, että tarinat pysyvät hyvin Barbien maailmassa ja hänen hahmonsa on pysyy samanlaisena.

Vanhoissa Barbielehdissä on mainoksia myös Babriekirjoista, en ole itse näitä 80-luvun Barbiekirjoja nähnyt. Onko ne muille tuttuja?
Barbie and the Rockstars!

Maaritks

ois kyllä kiva tietää kuinka paljon noita on ilmestynyt... aikoinaan tyttärelle kerättiin niitä, mutta nyt neiti kasvanut (ainakin toistaiseksi) nukkeilusti irti (lieviä merkkejä nukkeilun pariin havaittavissa).

Joitakin ainakin vielä löytynee meidän hyllystä.