80-luvun Barbiet

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 21:08:41

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2


Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

En ymmärrä miksei kuvat näy ainakaan mulle? oikein oon linkittänyt ja käytän postimage.org sivustoa?

tässä kuitenkin lainavaatteissa:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Perfume pretty barbie muotia:

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Natha


Silky

#260
Voi että nää kasarit on ihania! Perfume prettyn vaatteet..!  :faint:

Venäläinen tuli aika hyvässä laatikossa, joten taidan jättääkin avaamatta. Yleensä lootat on sen verran kuluneita etten viitsi katsella, mutta tää saattaisi jopa kelvata. Muistan tän nuken Barbie Summitista. Barbie-lehdessä oli kuvia messuilta (eikös ne olleet Tampereella, vuosi n. ´88?) ja muistan varsin hyvin katselleeni tätä lehdestä. Barbeilla oli silloinkin ihan liian vähän talvista vaatetta ja tää oli sentään vähän talvisempi. Suloinen nukke ja tuo ´80-l kuvitus on vertaansa vailla  :hbeat:

Russian Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Russian Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Russian Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Russian Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Russian Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Nää on niitä mun lapsuuden Barbeja  :blush: Mulle se "oikea Barbie" on just näitä superstareja  :hug:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Louhi

Ihana neukku-Barbie! En edes tiennyt, että tällainenkin on olemassa.

Tutu

Joo, toi venäjä-barbie on kyllä ihana, kattelin sitä nokialla miitissä yhdellä keräilijällä myös, nätit vaatteet ja laadukkaat :)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

#263
^Kiitoksia! Venakko on hieno nukke, jo ihan senkin vuoksi että NL lakkasi olemasta; historian siipien havinaa  :blush:

Mun lapsuuden eka nukke oli Loving You:
Loving You Barbie 1983 by Silky, on Flickr

Loving You Barbie 1983 by Silky, on Flickr

Loving You Barbie 1983 by Silky, on Flickr

Persikkaporukka - repro keskellä AA:n vieressä
Peaches and cream Barbie x4 by Silky, on Flickr

Ehkäpä tuttuja jollekulle täällä :D

Repro-Peaches and creamin mukana tulleet keräilykortit Peachesista ja Crystalista:
Barbie collector cards by Silky, on Flickr
Barbie collector cards by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Aliisa

Oih miten hieno Persikkaporukka ja Loving You nukke Silkyllä. :hbeat: Hauskaa huomata, että joku muukin pitää kokoelmissaan saman Barbien eri versioita. :smiley: Kasareissa erityisesti näytti olevan tosi suuriakin eroja eri versioiden välillä. Mulla on Crystalin neljä eri versiota ja ne on kaikki mun mielestä ihan erinäköisiä. Ja tosi upeat nuo Day to Night asut viimeisessä kuvassa, en muista ennen nähneenikään niitä.

Adalmina

Olipas upea toi valkoinen puku alimmassa kuvassa! En oo muuten minäkään ikinä nähny!

Silky

Kiitos! Tuo Day to nightin Dancer-vaatesetti on tosi kiva kun sillä vaatettaa kaksi nukkea. Pinkki rimpsuhame kuuluisi molempiin tyyleihin; pinkin haalariasun päälle (=tanssijan päivälook) ja valkoisen asun alle (=tanssijan iltalook). Valkoisessa puvussa on halkio sivussa ja hameen kuuluisi kurkistaa siitä. Minusta tuo valkoinen on tyylikkäämpi tuollaisena. Jos pinkin rusetin saisi vyötäröltä pois, puku olisi vielä tyylikkäämpi ja mun silkit saattaisivat vaikka viedä sen  :D Tai saisihan sen pois, mutta se on ommeltu kiinni pukuun enkä halua ruveta purkuhommiin.

En varsinaisesti kerää saman nuken eri versioita mutta muutamat ovat sattuneet kohdalle. Kieltämättä jännä huomata miten erilaisia saman nuken eri versiot ovat! Pitäisikin kuvata noita tuplakappaleita...
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Nää 80-luvun vaatteet on vaan niin ihania!
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

#269
^Niin on!  :cuteyes: Eikä laadussakaan ole vikaa, monet mun nukenvaatteet on olleet mulla pienenä leikeissä ja ovat yhä ehjiä ja hyviä.

Farkkumuotia! Oikealla (pitsiä hameessa) on 1988 Feeling Fun Barbie, jota muistaakseni myytiin täällä Farkku Barbiena. Vasemmalla on saman sarjan vaatesetti Dream Dancen päällä. Molemmista on kangassaapikkaat valitettavasti hapertuneet käyttökelvottomiksi.

Dream Dance Barbie 1989 wearing Feeling Fun fashion and Feeling Fun Barbie 1988 by Silky, on Flickr

Toisessa kuvassa ovat Superstar 1988-sisarukset. Toisella kiiltävä, silkkinen tukka ja toisella höttöhius:
Superstar Barbie 1988 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~