Mod Era

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 20:37:28

« edellinen - seuraava »

Adalia

Tässä Modeja...

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

#31
IHANA HYLLY!!!!!  :hbeat:  :hbeat: Rakastan modeja  ^^ Oon etsiskellyt tuota ukkelia joka sulla on oikealla. Mikä ukko tuolla vasemmalla on, onko se sellainen jolla pää lieraa omituisesti?  :D

Ninni-doll

#32
Sain tänään vintageilleni vitriinin ja tässä pari kuvaa Modeista


2X TNT, 2X Living Barbie, Dramatic New Living, Live Action Barbie, Living Skipper ja Tutti

Barbien Mod ystäviä:


Live Action PJX2, Talking PJ, TNT PJ, Free Moving Cara, Francie ja TNT Stacey

Tipitii

Iki-ihania Modeja!
Ja Ninni-Dollilla näkyy olevan blondi TNT Stacey   :palvoo: joka itsellä vielä haaveena vain  ;)

Adalia

Ninni: Mod Ken löytyi halvalla Hampurin Barbie Conventionista 2013 :D

Ja lierapää Ken on Horse Lovin' Ken, kirppislöytö :D

Sul on paljon ihania modeja...
Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Ihania mod- kuvia  :hbeat:

Tässä Busyt Barbie& Steffie vuodelta 1972, uudemmissa asuissa ja asusteissa kylläkin.

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Uskomattoman kauniit  Barbie & Steffie  :cuteyes:

Täti Monika

#39
Tässä ketjussa on ollut varsin hiljaista viime vuosina. Niinpä herättelen ketjua henkiin tällä nukella, joka sijoittunee kyllä ajallisesti ja tyylillisesti ihan mod- ja superstar kausien taitteeseen.
Nukke on Equestrienne  :barbie: vuodelta 1976, superstar kasvoilla. Kroppa on kiinnostava: live action- body ( tuttu 70-luvun alun nukkesarjasta) mutta lisäksi tällä on busy hands- kropan kädet eli voi tarttua esineisiin.



Hevonen on niitä Mattelin seisköötluvun ( tai kasari alun?) heppoja, vissiin Dallas ( nivelletty versio)- tälle olen laittanut uuden harjan.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

En ole lukenut tätä ketjua pitkiin aikoihin. Onpas täällä hienoja kuvia. :smiley: Jotenkin tosi söpö ilme tuolla Täti Monikan hevosella. Ja upeasti stailatut nuo Busy Barbie ja Steffie. :peukku:

Täti Monika

 :Look_Up: Mäkään en ole lukenut tätä pitkiin aikoihin  :gonna-cry: , mutta kiitos Aliisa.
Innostuin taas pukemaan näitä seisköötlukulaisia, hipahtavassa hengessä  ::)









Tämä käy väriterapiasta  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tipitii

Ihanaa väriterapiaa  :peukku: :aplause:

Aliisa

#43
No wau miten kauniin värikkäitä kuvia. :peukku: Ja aikamoinen komistus mun mielestä tuo tumma mies, erityisesti tuo kuva missä on lähekkäin tumman Steffien kanssa, siinä on selkeesti tunteita pelissä noiden kahden välillä. :blush: Kuka tuo tumma mies muuten on?

Silky

Ihania kuvia ja ihania värejä!  :aplause: En tajua miten näissä Tädin kuvissa on aina niin lämmin ja kiva tunnelma!!! Ei mun nuket vaan noin sydämellisiä ole...  ::)
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~