- Lähikuvia -

Aloittaja Siama, joulukuu 31, 2012, 05:21:23

« edellinen - seuraava »

Adalmina


Hunajasieni

Voih ja oih, on se vaan niin upea ilmestys! :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama


Saska oli onnekas ja tapasi suosikkinsa!  :cuteyes:



:hbeat: Kylie  :hbeat:

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

 :Look_Up: Ihanaa että pääsivät vielä yhteiskuvaan!  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

HelloDolly


Adalmina


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Xelha

Täällä on upeita nukkeja!  :hbeat:


Tykästyin tosi paljon tähän yöasuun (Kiitos Satumaa!) ja Natalia saikin sen heti ylleen.  :blush:



Adalmina

Eipä ihme. Nätti asu onkin ja sopii kantajalleen hienosti!  :smiley:

Adalmina

Eugenia Vivacite on pönöttänyt hyllyssä tehdastamineissaan jo pitemmän aikaa. Rohkenin pistää sen mtm kroppaan  :hbeat:

Voisin kropittaa kaikki näillä  :rofl:

Veronique Natural Perfection. Sille testasin curvyä.


Ikävä kun ei kaikille löydy värisävyä ja niillekin mille löytyy niin ei aina niin prikulleen mutta mä en oo niin nirso sen suhteen  :tongue:

Xelha

Kiitos Adalmina!  :hug:


Ihanat hybridineidot sinulle!  :hbeat: Mtm kropat on tosi kivoja ja sopii hyvin FR nukeille!  :D Lämmititkö tms päitä ennen niiden kropanvaihtoa?   :blush:

Adalmina

Kiitos  :blush:
Juu kyllä ne päät täytyy ensin lämmittää, muuten lähtis varmaan kaulatappi mukaan.
Vedenkeittimes kiehautan veden ja kaadan siihen pään kiinnitys kohtaan ympäriinsä. Yleensä menee pannullinen. Siinä kyllä kastuu hiuksetkin ja ripset on mulle mysteeri, joskus niille ei tuu mikään ja joskus kärsivät. Varmaan olis fiksumpikin tapa pitää jotain kuumalla vedellä kasteltua pyyhettä siinä irrotus kohdassa. Oon vähän malttamaton sen suhteen. Haudetta oon tainnut pitää Avantguardseilla, jos oon irrottanut pään.