Benetton-nuket

Aloittaja Adalia, joulukuu 30, 2012, 19:14:24

« edellinen - seuraava »

Adalia

En lakkaa ihastelemasta tuon Marinan otsatukkaa! Ja hauska kuvatarinakin syntyi sinulta :) Pitäisköhän yrittää laittaa oman Marinan otsis samaan malliin/ tai lähettää taitavammalle nukkekampaajalle  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Alice

Juu mäkin ihastelen tuota tukkaa ja kyllähän Marinan keltainen turkistakki on hyvin päheä  :cuteyes:

Jasmiina2

Moscow asu on kiva ja sopii hyvin perulaiselle  :cuteyes:

Letizia

#18
Kiitti. :) Tykkään itsekin Moscow'n asusta juuri tuolla nukella.

Adalia, minusta tuo tukan stailaaminen oli helpompaa kuin luulin. Otsatukka on kuitenkin valmiiksi istutettu malliin, joten tarvitsi lähinnä kammata hyvin (siihen siis menikin aikaa, kun tukka oli aika paha) ja kaataa vettä päälaelle. Leikkaaminen vähän hirvitti, koska lapsuuden kokemukset barbien tukanleikkuusta huonot... siksikin jätin otsatukan pitkäksi, ettei ala kaduttaa. Leikkuuvaraa kuitenkin oli, koska alkuperäinen malli oli niin pöyheä, että otsaa myöten kammattuna se roikkui reilusti silmillä. Ai niin, ja leikkasin kynsisaksilla, joilla sai vähän kaarevaa muotoa sivuille.

Hupsista muuten, Marinan vasen käsi on kuvissa aika nurin..

Aliisa

Ihana tuo Marinan muodonmutos, näyttää hurjan nätiltä. :peukku: Millä sait otsatukan kestämään noin, laitoitko siihen jotain lakkaa tai muuta ainetta päälle?

Letizia

Ei ole lakkaa. Ensin kampasin, sitten pannullisen kuumaa vettä lorottelin päähän ja sitten kannullisen kylmää vettä päälle niin jäi muotoonsa. :)

Täti Monika

 :Look_Up: Ihania Benettoneja  :hbeat: Sulla on kyllä muutenkin Vivi aivan kadehdittava tuubinukkekokoelma  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Hilja

Ihanan värikkäitä Benetton nukkeja Vivillä :smiley:

Leikkiä ikä kaikki

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Louhi


Illuusia

#25
Olipa kivoja kuvia täällä, ja innostuin katselemaan netistä kuvia noista Barbie loves New York ja muista Benettoneista. Benetton-nukkeja oli myynnissä paikallisessa lastenvaateliikkeessä joskus 2000-luvulla täällä Oulussa. Liike oli osa Benettonin vaatteitakin myyvää ketjua. Harmi vain, etten silloin ostanut nukkeja, vaikka olinkin jo keräilijä :)

Tässä kuva Kirasta ja Barbiesta Naf Naf Midgen 1993 seurassa. Takana näkymättömissä on Benetton Ken. Midgen otsis on jo kesytetty, mutta Barbie taitaa etsiä edelleen kenkäänsä :) Ja reppuaan. Keräilyssä on mukavaa juuri se, että voi aina etsiä niitä puuttuvia palasia :hbeat:



Tutu

Illuusia; mulla on tolla reppanelle sen kenkä  :peukku: tai kenkäpari, muista pyytää miitissä  :peukku:

Ihana toi naf naf midge  :smiley: nää on niin mun lemppareita; vaikkakin jouduin omasta kirastani luopumaan.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Milo

Tulipa nostalgiapläjäys! Nää on kyllä aivan  :hbeat: :hbeat:. En koskaan saanut Benetton Barbieta lapsena, mutta muistan miten ihailin niitä lelukuvastoista, varsinkin tota Kiraa. Kiitos kaikille kivoista kuvista!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Illuusia

Ai kiva, Tutu, jee :aplause: Tosin pitääpä myös katsella tarkkaan läpi kaikki omat kenkälokerikot ja pussit, koska nytkin kaverini vähän kurkkasi jotain lootaa ja eikös vain nostanut sieltä noin vain parit tuplat asut :D

Milo, minusta on tosi hauska aina kuulla, kun te jotkut vähän minua nuoremmat muistelette tuota lapsuuttanne ja sitä, kun luitte niitä kuvastoja ja ihailitte niitä Barbeja - ja saitte sentään joskus jonkin. Jotkut jopa todella monia. Minä kun jaksan aina mainita, etten saanut lapsena ainuttakaan  :barbie:-nukkea :D Mutta en mä edes osannut kaivata sellaisia eli en tiennyt niistä mitään. Mä tykkäsin hirmuisesti mun klooneista ja niitä oli monta. Viimeikseksi sain Pia Marian ja Daisyn, joka on mun lapsuuteni tärkein nukke edelleen :hbeat:

Benettonit tarvitsisivat vielä vähän lisää hoitoa - ei tuo Kirankaan hiuksisto kovin rapoisasti ole :D

Jasmiina2

Tässäpä vaihteeksi yksi uudempi Benetton eli Osaka.  :D