Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

- Takara Jenny -

Aloittaja Siama, joulukuu 28, 2012, 18:26:46

« edellinen - seuraava »

Siama

Nämäkin söpötykset tarttee oman osionsa!


Mulla on ikuisuuden ollut tämä Super Model Jenny... Nyt piruuttani hybridisoin sen dynamite girlin vartaloon ja stailasin =)
Aika ihana ilmestys!

Sai nimekseen Siena

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Xelha

Eipä olisi tullut mieleen yhdistää Jennya ja Dynamite Girliä, mutta näyttää tosi hyvältä!  :D

Siama

Mä nyt tykkään yhdistellä kaikkia päikseen :D

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Xelha

Ihan mielettömän suloinen! Minulla on joku heikkous näihin söpöliineihin ja selvästi myös näihin teitin stailauksiin ;D

HelloDolly


Aliisa

Jennyt on tosi ihania. :cuteyes: Itellekin niitä on jo kertynyt jonkin verran. Munkin pitäis ehtiä kuvata.

myrva

Söpöläinen  :cuteyes:

Mulla on kolmen irtopään muodossa Jennyä/Liccaa (en osaa sanoa kumpia ovat)
Sopivan väristä kroppaa odotellessa... Varmaan vuoden päivät olleet toimettomina.  :head-to-the-wall:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Aliisa

Voi miten söpö. :cuteyes: Ja kivasti sopii vaatteiden värit nukelle.

Xelha

Laittakaa ihmeessä kuvia tänne lisää.  :D Meitin nukkekeräily taisi melkein alkaa Takaran Jennyistä tai Disney-nukeista...






Jasmiina2

Meiltä löytyy vain yksi Jenny. Ihan kivan näköinen tyttö kasvoiltaan.  :cuteyes: Tässä Jenny menossa juhliin (ainakin asusta päätellen  :D )


kitecat

oi, Jennyt on lähellä sydäntä miulle  :hbeat: Munki pitäs kuvata omat Jennyni.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xelha


Aliisa

Oi miten kiva Sayaka ja hienot vaatteet. :peukku:

Xelha

Voi kiitos Aliisa!  :hug: Jennyn kavereista Sayaka taitaa olla suosikkini...  :blush: Tämä asu oli yhdessä Kawaii Jenny jaksossa ja sen takia oli aikoinaan pakko hankkia tämä.  :D Olisi tosi kiva nähdä kuvia muiden Jennyistä  :hbeat: