Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

Toi näyttää ihan pete parkkoselta  :D
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Marianne

Kiitos teille molemmille!  :hug:

Eikä, taas Pete Parkkonen...  :D Ei ollut kyllä tarkoitus tehdä mistään nukesta yhtään sen näköistä.  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Tutu - huhtikuu 05, 2017, 04:36:13
Toi näyttää ihan pete parkkoselta  :D

Niin muuten näyttääkin  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly

Hienoo työtä jälleen, Aurora!  :cuteyes:  :peukku:


Pakko viä mainita, et kohta sataa... ;)  :D

Teignmouth

   
Ajattelin kokeilla että miten tämmönen uuden hiuston laittaminen onnistuisi, kun en ole sitä koskaan tehnyt. Kohteeksi joutui siskoni vanha halpisnukke jottei hirveästi harmita vaikka menee pieleen. Hiuksiksi pistin ohutta pinkkiä ja neonkeltaista villa/akryyli lankaa, samasta syystä. Täytyy jatkaa harjoittelua vielä, mutta oli se ihan kiva homma tehdä.

Jussi

Kivännäköinen nukke :) Itse reroottasin yhden halpisnuken enkelikiharalla eli sillä askartelukaupan tuherolla. Halusin tehdä reinkarnaation yhdestä lapsuuteni nukesta.

Teignmouth

Enkelikiharaa löytyy kanssa iteltäkin, täytyy kokeilla sellasella johonkin puolikaljuun jossain vaiheessa.

Alice

Sepä sai paljon kivemman uuden tukan!

Clairis









Kevätflunssan kourissa ei jaksa tämän raskaampia hommia.
Siniset hiukset on laitettu jo aikaisemmin, kasvot ilmestyivät tänään. Hiukset on tehty aikanaan paremman puutteessa saumurilangasta. Tein samasta materiaalista vaaleat my scenen hiukse käyttäen kahta eriväristä lankaa. Steffi ja Jolina saivat vain uudet kasvot. Viimeistely vielä puuttuu, koska käyttämäni lakka oli jämähtänyt. Hyviä vinkkejä uuden hankintaan vastaanotetaan mielellään.
Nyt jatkan niistämistä ja aivastelua.

Jasmiina2

Aika jännän näköiset nuo saumurilankahiukset.  :D Ei hullumpi idea.

Teignmouth

 
En tiedä minkä nuken pää lienee, mutta hänelle pistin hiukset ja etsin jonkun randomin vartalon tuolta vartalokorista.Ja lisäsin vähän jotain meikkiä

Isontalon Jussi

#417
Tere pitkästä aikaa :aplause:

Ajattelin välillä kirjotella tännekin, kun innoistuin "taas" askartelemaan.

Mietin pitkäntovin mitä tekisin mun Elsalle ja lopulta keksin sen.

Tuossapa tuo minun Lala Fane lammas tyttö :palvoo:

Tuo on flokattu valkealla karvalla.





What does the scouter say about his power level?
It's over 9000.

Aliyah82

No vau! Ihana "Elsa" :hbeat: Itse en tykkää alkuperäisestä prinsessasta yhtään, mutta tuohon luukkiin ihan täydellinen nukke :peukku:

Jasmiina2

Aivan mainio lammastyttö.  :cuteyes: