Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

rosalinda

Aliyah82 ja Alice, kiitoksia teille!! :smiley: :smiley:

Aliyah82

Otin tänään Integrityn sähköpostiin yhteyttä toimitusajasta. Kroppa on tilattu 25.3 eikä vieläkään ole perillä. Luotin tuohon halvempaan postitustapaan Integrityn varoituksista huolimatta.

Minusta on kyllä väärin että tarjotaan tuota halvempaa postitustapaa mutta pestään kädet vastuusta sanomalla asiakkaalle että iteppähän tilaat, voidaan toimittaa mutta homma ei ole meidän käsissä :( Kivat vaan tyhmälle asiakkaalle, olisipa sille miltei 50€:lle ollut muutakin käyttöä. Raha kyllä kelpaa mutta tuotetta ei tule ja vastuuta ei oteta. Jos tuota pakettia parin kuukauden sisällä ei näy, niin voin olla suosittelematta koko paikkaa. Kalliit on oppirahat maksettavana. :mad:

Alice

Tosi harmillista että sulle kävi noin, tylsää  :blaah:

En kyllä ihmettelisi vaikka se paketti olisi Suomessa postin nurkissa jossakin, mulla on käynyt nyt useamman kerran niin että en ole saanut pakettikorttia enkä mitään ilmoitusta saapuneesta paketista, on jäänyt oman aktiivisuuden varaan huomata ajoissa netistä seurannasta että aijaa, paketti on seurannan mukaan ollut jo viikon postissa. Ja tuossa Integrityn edullisimmassa postitustavassa kun ei edes saa sitä seurantakoodia...

Aliyah82

Niinhän siinä oli käynyt, että mitään tracking numeroa ei ollut annettu, siellä se makasi tullissa eikä mitään ilmoitusta ollut tullut. Sain numeron ja huomasin että usaan se on saapunut jo takaisin :blaah: Saas nähdä pistävätkö uudestaan tulemaan, tarvetta sille on jo ollut.


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

Pirtsakka mekko ja kengät sointuu asuun täydellisesti  :peukku:
Poseeraus on komia  :D

Aliyah82

Nyt se maaliskuusta saakka odotettu kroppa on kotona. Kahdet postit maksettu plus tullit, ei todellakaan ollut halpa kroppa. Lisäksi se on väärän sävyinen :mad: Eli pidämpähän tuon pirun kalliin kropan tuolla ja yritän tulevaisuudessa etsiä oikean värisen pään jos jaksan. Tai sitten laitan kropan myyntiin ::)

Hunajasieni

Vautsivau mitä mimmejä! :aplause: Ihania kuvia kaikilla!

Siama: Mikä mekko leidilläsi on? Musta tuntuu että mulla on toi sama, mutten tiedä yhtään kenen/minkä se on, niin olis hienoa kuulla jos tiedät!

Aliyah82: Voi harmi. :-\ Ompa kyllä tympeä homma!

michelle

Minulle on taas tulossa kolme nukkea, Wclubin liittymin nuket.
Jotenkin vaan kyllästyttää uudet (jo valmiiksi) .Tää johtuu puhtaasti vaan siitä etten kuitenkaan etes voi avata kunnolla paketteja koska joutuvat odottamaan paketeissa vielä  hetken talomme valmistumista..(loppukesällä) ja sitten aikaa kunnes saan nukkehuoneen hyllyt kasaan ja nuket purettua.. vanhemmatkin.

Ei ketään kiinnostaisi ostaa esim.Majesty Giselle?


Adalmina

#700
Elokuun Keiju


Keijuselfie

Marianne

#701
Onpa hienoja keijuja! Ja kauniit, valoisat kuvat myös.  :peukku:


Mulla olisi nyt kysyttää kaikilta Integrityn nukkejen keräilijöiltä. Mistä nukesta haluaisitte nähdä Integrityn valmistavan uuden version? Integrity järjestää nyt vuosittaisen suunnittelukisansa, ja tällä kertaa se on avoinna kaikille W Clubin jäsenille eikä vain niille, jotka osallistuu conventioniin. Siihen otetaan osaa valokuvien avulla. Eli pitäisi suunnitella asu, joka on päivä- tai iltaversio jo olemassa olevasta Integrityn asusta Poppy-, FR- tai NuFace-mallistoista. Jos valitsee asun, joka on vaikka päiväpuku, niin sitten tekee sen inspiroimana iltapuvun ja toisin päin. Uuden asun kantaja voi olla eri nukke kuin se minkä asusta on otettu mallia. Nuken naamalla ei ole tässä kisassa väliä, mutta kampaus vaikuttaa ja kokonaisuus, että miten hyvin lopputuloksena oleva asu muistuttaa alkuperäistä mutta on kuitenkin uusi design. Asuun kuuluu ainakin uudet korut ja mahdollinen laukku. Kengistä en ole varma, ja olen lähettänyt tästä vähän lisäkysymyksiä W Clubille.

Integrityn tuomarit valitsee kymmenen parasta jatkoon, ja W Clubin jäsenet äänestää voittajan, jonka design, eli nukke ja asu, valmistetaan teollisesti ja on sitten kaikkien jäsenten ennakkotilattavissa. Voittaja saa myös nukesta viisi kopiota itselleen ja kehumisoikeudet, ei muuta. Kuvat pitää lähettää lokakuun loppuun mennessä.

Aion osallistua tuohon huvin vuoksi nyt kun kerran pystyn. Mulla on ihan valtavasti ideoita ja kankaitakin, ja aloin jo luonnostella ensimmäistä ideaa. Tahtoisin kuitenkin kuulla muidenkin mielipiteitä, että millaisen nuken te mahdollisesti ostaisitte jos Integrity sen valmistaisi.  :smiley:

Vaikka säännöissä lukee, että nuken kasvot ei vaikuta tuomarointiin, niin ainakin ennen Integrity on tehnyt naamat samaan tyyliin kuin ne on olleet voittajien nukeilla. Joka tapauksessa mä aion maalata ja rootata nuken tätä kisaa varten. Saatan osallistua jopa kahdella nukella, koska saa osallistua yhdellä designilla per jäsenyys, ja mulla on tänä vuonna niitä kaksi. Nyt tuntuu siltä, että ainakin yhdellä haluaisin olevan lyhyt punainen tukka ja kasvomuottina joko Erin tai Lillith/Eden.

Tässä olisi yksi malli, josta haluaisin tehdä nuken: https://fi.pinterest.com/pin/513551163750228787/


Mutta ideoita kaipaisin kuitenkin teiltäkin sekä nuken että asun suhteen.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Poris

Mää olen aina ollut vähän heikkona keijuihin, mutta nuo Adalminan keijut tekevät minut kyllä erityisen heikoksi...  :hbeat:

Noista tuli mieleen yksi keijuidea. saas nähdä pystyiskö sen toteuttamaan.

Adalmina

 :D Kiitos!

Kesän pakollisiin kuviin kuuluu myös morsiamet, joten tässä tulee


Mielenkiintoiselta kuulostaa Auroran suunnittelukisa  :peukku:
Mä pakkaan olla niin kaikkiruokainen noiden fr:ien kanssa, että melkein kaikki käy. Vanessa lienee lemppari (mutta sitä onkin tehty pilvin pimein jo  :tongue:), tummahipiäisille en niinkään lämpene.
Suunnitelma punaisista lyhyehköistä huksista kuulostaa mukavalta vaihtelulta pitkille hiuksille ja varsinkin nykyinen Erinin muotti on muuten ihana  :hbeat:
Vaatteena en lämpene yhtään siistille jakkupuvulle, joko suorilla housuilla tai kynähameella. Ne on jo niin nähty  :wink:
Onnea kisaan Aurora!  :peukku:
Pistä sitten tännekin kuvia niistä, kun saa laittaa yleiseen jakeluun  :photo:

Marianne

#704
Juu, jakkupuvut on tylsiä. Mä haluan tehdä jotain, missä on pitsiä ja ohutta kangasta.  :cuteyes:

Tuolla on kaikki Integrityn nuket malliksi: http://woodsky.lbx.free.fr/listeFR.php

Mä varmaan päädyn värkkäämään NuFace-version jostain mahdollisimman erikoisesta FR-iltapuvusta. Postaan kyllä kuvia sitten heti kun mahdollista.

Ihana morsio sulla. Nuo Mattelin keräilijöille tarkoitetut hääpuvut on niin kauniita.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.