Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Alice

^ Olen tilannut useamman kerran, aina tullut perille toistaiseksi  :smiley: Harmillisesti niiden paketti vaan jää aina tulliin kiinni  :blaah:

Aliyah82

Kiitos vastauksesta  :deal: Onko siulle tuotteet tullut minkälaisessa ajassa? Aika paljon oli pelotteluja Integrityn sivuilla heidän vastuuvapautuksista jos ottaa sen halvemman postituksen :eieieiei: Veikkaan että minullakin jää ja olen siihen varautunutkin... kymppi menee sitten tullimaksuihin :blaah:

michelle

Olen tilannut IT:lta paljon. Valitsen aina edullisimman vaihtoehdon ja tulleet perille.
Tulliin ne jäävät toki aina.
Parin viime vuoden saldolla ulkomaan lähetykset tulee perille luotettavimmin kuin kotimaan.. ::) ::)
Suosittelen IT tilaamista.

Kotimaan posti jättänyt saapumisilmoituksia tuomatta.. tai "kateissa".. Pahin on olllut Schenker ja R-paketti (kadottivat täysin paketin, paketti katosi myös seurannasta) .
Ulkomaan ostoksilla on myös se pointti..Mitä ostaa PayPalilla niin saa tavallaan myös varman ostoturvan..

Aliyah82

Paypalilla ostin myös. Odottelen että tulisiko paketti vaikka 2-4vko:n sisään. :dance-to-the-groooowe:

Minulla myös ärräpaketeilla on ollut huonoa tuuria ja siksi aina pyydän seurantakoodit. Tosin seuranta on aina n. 2-3 tuntia myöhässä reaaliajasta. Lisäksi miun paketti on luovutettu kerran vahingossa väärälle henkilölle ja muutenkin touhu on vähän huolimatonta joskus. Nyt tosin Matkahuolto on ottanut ärräpaketit hoitaakseen niin pitäisi tulla nopeammin. Viimeksi meni muistaakseni 4 päivää kokonaisuudessaan.

Alice

Olisikohan niissä Integrityn paketeissa mennyt parisen viikkoa mun kohdalla, en muista että missään olisi kuitenkaan kuukautta mennyt.

Multakin on muuten nyt viime kuukausina jäänyt Postin saapumisilmoituksia tulematta, itse on pitänyt seurata lähetyskoodilla ja sitten Postin sivuilla on vaan lukenut, että yritetty toimittaa, jätetty saapumisilmoitus, vaikka sitä saapumisilmoitusta ei ole oikeasti tullut. Tosi kummaa toimintaa.

Marianne

#680
Mun paketeilla menee yleensä noin viikko tulla Suomeen, ja sitten tulli viivyttää toisen viikon, kun pitää ensin odotella sitä saapumisilmoitusta ja tullauksen jälkeen paketin saapumista tullista. Kyllä ne on aina parissa viikossa tulleet. Nyt olis taas kaksi pakettia tulossa Integrityltä. Mä pidän aina tarkkaan lukua missä vaiheessa paketit on ja yleensä haen ne postista saapumistunnuksella päivän tai pari ennen kuin posti ehtii lähettää saapumisilmoituksen.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliyah82

Integrityn pakettia ei ole näkynyt. Alkaa vähän huoli iskeä että missä lienee :whaddado:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Aliyah82

Olen nyt vähän huolissani tuosta Integrityn paketista. Miten pitkään tuota pitää odottaa, ja onko se automaatinen rahojen menetys, jos paketti jää tulematta? :whaddado:

Milia C

 :Look_Up: Parissa viikossa tilauksesta pitäisi suurinpiirtein tulla... riippuu tietysti miten nopeasti tulliselvityksessä menee.

IT voi palauttaa rahat kropasta/nukesta muttei postareita. Itse tilaan aina Priorityna koska oli jäänny tulematta tieto tullattavasta paketista joten mulla aikoinaan lähti takasin. Voin sentään itse seurata pakettia.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliyah82

Ylva, hiukset uudistettu  :hbeat: Ostin tämän palstan Alicelta tarkoituksena vaan käyttää kroppaa, mutta ihastuin kasvoihin totaalisesti. Roottasin eilen päälle 6h tuota tukkaa ja voin nyt jälkikäteen sanoa että oli kaiken urakan väärti :) Mutta en suosittele ensimmäiseksi roottausprojektiksi Integrityn päätä :cuteyes:


rosalinda

Siama, Ihana kuva ja kaunit leidit!
Aliyah82, Hyvä työ! :peukku: On varmasti oli vaikea  laita udet hiukset.
Mutta tulee mielenkintoinen nuken tukka ja minun mielestäni, työsi on todella onnnistui!

rosalinda


Aliyah82

Kiitos Rosalinda, oli tuo todellakin työläs homma :cuteyes: Itse en tuota katsomaasi sarjaa tiedä, mutta kuvat näyttävät kivoille. Tulee juurikin vähän "saippuasarjamainen" fiilis :smiley:

Alice

Vau mikä lopputulos Aliyah82! Upea muodonmuutos  :peukku:

Rosalindan kuvat on kivoja, olen pari jaksoa katsonut Poldarkia ja tykkäsin, toivottavasti joskus saan katsottua koko sarjan!