Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Petra nuket

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 26, 2012, 03:03:04

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Tässäpä yksi Petra vaihteeksi lähikuvassa.


DarkJedi


Illuusia

Kiva, kun täällä on juttua Petrastakin. Tässä joitakin minun Petrojani. Uudemmissa lukee Petra pyöreämuotoisella tekstauksella ja vanhemmissa tikkukirjaimilla. Sitä vanhemmista joku tänne kirjoittikin: lukee original ja Petra?

Tässä kuvassa ovat pikkusisko Party Peggy ja Butterfly Petra, ja tummempi-ihoinen Petra, josta en tiedä tarkemmin. Asu tuli päällä, ei tietoa.


Tässä ovat kuvattuna Petra ja Susy, jotka usein sekoitetaan toisiinsa. Molemmat ovatkin yhtä laadukkaita ja kroppa on sama :) Tällä Susyllä lukee selässä CO, Creation and Distribution Ltd.






Jasmiina2

Kauniita Petroja  :Look_Up: Tumma Petra on luultavasti joko Gaucho tai Mexico Petra. Ne ovat ainoat tummat Petrat joihin olen törmännyt.

Illuusia

Niinpä! En ole jotenkin vain yhdistänyt tuota niihin Gauchoihin ja meksikolaisiin, kun en ole asiaa tarkemmin tutkinut. Jossain pikkuesitteessä niistä on mulla minikokoisia kuvia, mutta nyt kun kaivoin nettiä, löytyi tosiaan ihan samannäköinen Petra ja yllään neonpinkkikirjava mekko, joka multa löytyy :) Kiva, kiitos! Hassua muuten, miten tuntuu oudolta ottaa joltain nukelta pois asu, joka sillä on ollut vaikkapa kymmenen vuotta - jotenkin siihen oleutunut...  :D

Ivla

Todella kivatnuo vertailukuvat Petrasta ja Susysta! En itse näitä nukkeja omista ja usein menevät sekaisin minulla.

Iidula

Oliskohan jollain vinkkejä tämän hiusten kesyttämiseen? On yhtä klimppiä vaan...  ::) Eurolla lähti kirpparilta niin olihan se pakko kotiuttaa.  :cuteyes:


Tutu

Täälä pn erikseen kunnostuspuolella hiusten oikomiseen hyvät vinkit  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliisa

Petran hiukset ovat aika vahvaa materiaalia, en ole koskaan kokeillut niihin perinteistä Barbie-hiusten selvitystä (kuuma vesi). Onko kukaan kokeillut, onko se turvallista Petran hiuksille?

Itse ostin jokin aika sitten harvapiikkisen muovikamman marketista. Ollut kyllä erittäin hyvä ostos. Sillä kun selvittää nuken hiuksia latvasta alkaen niin tulee ihan hyvää jälkeä. Aikaisemmin olen kokeillut tiheäpiikkistä muovikampaa, niin sillä tuntuu hiukset vaan irtoavan. Harvapiikkiinen kampa voisi soveltua aika hyvin Petran hiuksiin.

Iidula

Siksi laitoinkin kysymykseni tähän ketjuun ennen kuin teen mitään, jos näille nukeille onkin jotkut omat kikat ettei mene heti pilalle. Tuo kampa vinkki on hyvä, täytyykin testata! Unohdin kyllä aiempana kysyä myös, että osaisko joku kertoa tästä yksilöstä vaikka nimen? Googlella en samanlaista löytänyt ja miellelläni näkisin miltä tämän kuuluisi näyttää..  :smiley:

Tutu

Ainakin huovuttuneen petran vauvan hiuksille oon tehny kuuma vesi hiuhteluaine käsittelyn eikä tapahtunut mitään. Hiukset siis setviinty mut töröttää yhä ylöspäin aika vahvasti.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tanja83

Olen ajatellut laittaa myyntiin Petra nukkeni. Osaako kukaan sanoa, paljonko niistä vois pyytää? Nukeilla alkuperäiset vaatteet yllään, eikä niillä ole leikitty. Onko jotkut Petra nuket harvinaisempia kuin toiset? Tummat ilmeisesti ainakin... Mutta onko muita? Toivottavasti joku osaisi vastata

Tutu

tuntuu että mitkään vanhemmat muotinukey nyt oikein ole arvossaan. Jos on kaikki tilpehöörit ym tallella niin varmaan 8-15€ per petra vois pulittaa.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Teignmouth

Yksi Petra nukke on, tältä on jalat ollut rikki jonkin aikaa, mutta sain liimattua ne toimiviksi toivotaan että pysyy. Kaksi poikaystävääkin löytyy, yllätys yllätys, niiltäkin on kummaltakin toinen jalka irti. Ihmeellisen heikkoja nuo jalka mekanismit

Puppeteer


Vaikka tämä keskustelu on vanha ja foorumikin hiljainen, on pakko jakaa tämä löytö tänne!
Minulla on ollut tämä Prinsessa Petra lapsena, mutta vaikka kohtelin nukkeja hyvin, sen mekko meni vaatteita vaihtaessa rikki, tukkaa leikkasi maltillisesti, mutta leikkasin ja todennäköisesti hevosenselkään asettelussa jalka irtosi. Sitten tämä lähes täydellinen Petra tuli vastaan ja ostin sen suurempia miettimättä!